View Full Version : בעיות בהתנעה
בשבוע האחרון כשאני מנסה להתניע אז יש סטרטר אבל הרכב לא מתניע ואז השעון בלוח שעונים
מתאפס משום מה.
אחרי כמה פעמים הרכב מתניע.
האם בעיה במצבר?
תודה
כנראה. גש לחשמלאי לבדיקת מצבר/טעינה.
בשבוע האחרון כשאני מנסה להתניע אז יש סטרטר אבל הרכב לא מתניע ואז השעון בלוח שעונים
מתאפס משום מה.
אחרי כמה פעמים הרכב מתניע.
האם בעיה במצבר?
תודה
הסבר של בעל רכב על תקלה חייב להיות מאד מדוייק בכדי שניתן יהיה להבין:
"יש סטרטר" זה אומר שהיה סיבוב מהיר כרגיל של הסטרטר או שהוא עייף ואיטי?
התשובה מאד חשובה כי זה ההבדל בין מצבר ל "לא מצבר"... :)
אם אתה לא ממש יודע להגיד מה רמת הסיבוב של הסטרטר, תדליק את האור הפנימי באוטו וכשהוא דולק, תתניע. אם האור נחלש משמעותית ברגע הסטרטר, אכן המצבר חלש. כמו שלקסה אמר, בדוק טעינה. אם היא תקינה, תעיף את המצבר. כנראה שצלע אחת שלו דפוקה. לפח וחסל. ד"א, לא מספיק לבדוק מצבר עם מד מתח. צריך להעמיס עליו ולראות עד לאן הוא נופל. עושים את זה עם מכשיר העמסה מיוחד במוסך לחשמלאות רכב. זו הדרך הטובה לוודא גסיסה של מצבר. בספק, יש לבדוק ריכוז חומצה. יש דברים לבדוק במצבר.
אם בכלל יש לך אחלה סיבוב והאור לא נחלש - אין שום בעיית מצבר אלא בעיית פיצוץ. או חשמלית או דלק. צריך לבדוק.
כנראה שצריך להחליף מצבר, קרה לי בעבר.
התיאור שלך נשמע דומה.
אני אבדוק טעינה.
יש סטרטר מהיר רגיל, לא איטי.
עוד דבר ששמתי לב, נראה לי שזה קורה ביום קר מאוד.
אני אבדוק טעינה.
יש סטרטר מהיר רגיל, לא איטי.
עוד דבר ששמתי לב, נראה לי שזה קורה ביום קר מאוד.
אם הסטרטר שלך מהיר כרגיל, שכח מהמצבר ומטעינה. זה לא מזה.
יש לך בעיית דלק/חשמל איפשהו במערכת ההזרקה או אפילו במשאבת הדלק.
כשאתה נותן סטרטר, האוטו משתעל ומנסה להניע, או שאין שום סימן לפיצוץ?
שלום לכולם
יש למישהו מושג לגבי עלות של סטרטר לפיאט פונטו ספייס 2001 SX .
נראה לי שהסטרטר שלי עייף ,כיצד ניתן לבדוק זאת?
החלפתי חוטי הצתה.
חשמלאי רכב יוכל לבדוק את המתנע (סטרטר), צריכת הזרם שלו ואם נשמע ממנו רעש לא רגיל.
כמו כן צריך לבדוק את מצבר הרכב ואת הארקת המנוע/תיבת הילוכים.
2 משפצי מכללי רכב שגם מבצעים את הבדיקות וההחלפה ובמחירים נוחים:
1. http://www.musach.co.il/details.asp?id=616
2. http://www.musach.co.il/details.asp?id=701
נראה לי שאתה קצת רחוק מהם, אבל אם אתה מזדמן למרכז אז הם מומלצים.
בברכה - רפי לין
ראשית תודה רבה על התגובה,יש לך מושג לגבי עלויות?
לגבי מצבר לא נראה לי שזאת הבעיה כי החלפתי מצבר לפני פחות משנה.
תקלה דומה תיקנתי ביונדאי אקסנט מודל 2000.
הבחור היה במוסך ליליין ברחובות (כן בליליין)כל הבדיקות העלו חרס, כולל בבדיקת מחשב.
הרכב היה מניע טוב רק במצב חם, כחצי שעה לאחר דימום.
החלפתי את את וסת הלחץ. שנמצא בתא המנוע.
ברכב שלך הבעיה מעט יותר קשה, כי הוסת שלך נמצא בטנק הדלק.
לכן צריך לבדוק לחץ דלק בבוקר (לפני ההנעה).
יש לפרק את המתח לקוייל, לתת סטרטר ולראות אם הלחץ בין 3 ל- 3.5 BAR.
במצב עבודה רגיל של המנוע הלחץ 3.5 BAR. כתבתי "בין" משום שבמשך הלילה הווסתים הישנים מדליפים מעט.
שווה בדיקה.
תיקון טעות. התגובה מתייחסת לפונטו 2001.
בטעות רשמתי כאן. אבל היא יכולה להתאים גם לפנדה, חוץ ממיקום הוסת ולחץ הדלק.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.