ben_david7
25-11-10, 20:33
הרכב שלי היה במצב על הפנים ועבר שיפוץ מכני...
סרנים (בולמים) קידמיים חדשים
משאבות ברקס אחוריות,סנדלים קידמיים,משאבת בלם מרכזית
צמיגים חדשים
פלגים bosh
חוטי הצתה PSI-סיני לא היה משהו טוב במקום בו קניתי
חיישן קראנק היה תקין אך הוחלף כי כבר קניתי-חשבתי שהטורים הלא יציבים זה בגלל זה
נמצאו שיניים שבורות בטיימינג-שהן היו הבעיה לטורים לא מדוייקים גמגומים וחוסר סחיבה.
ממיר קטיליטי חדש.
דוד משתיק אחורי חדש,שאני חושב שאני יחליף לדוד זרימה חופשית,סתם בשביל הרעש
היו לי בעיות חשמל ברכב שנמצאו בבעיה בקודנית,הלכתי לחשמלאי שיעיף אותה ויסדר את החשמל ברכב כולו.
מצבר חדש.
ראש מנוע שופץ.
קלאטץ חדש.
מסרק הגה,מוט הגה חדש,וכיון פרונט.
עכשיו יש עוד בעיה אחת לא פשוטה.
1-כנראה שברכב שלי יש בעיה עם הרינגים כי הוא לא סוחב וששמתי מארכי פלאגים זה הפסיק. אחד המאריכים לא חיברתי טוב ובאמצע נסיעה חדר שמן על הפלאג ואכל את החוט הצתה. כשהוצאתי את הפלאג שמתי לב שחצי מהמאריך נשאר בתוכו ואין גישה להוציא אותו ועכשיו הפלאג מתברג לא כלכך כי זאת לא ההברגה שלו נשאר החצי הצר של המאריך. ככה שאני שם פלאג חדש האוטו לא מעשן אבל אחרי שעה שעתיים הוא מתחיל להעשן והאוטו חוזר לקדמותו,או שאני צריך פלאג שההברגה שלו יותר קטנה שאת זה לא מצאתי ואני לא יודע אם זה יתאים,או שאני יצטרך לפתוח את הראש מנוע כדי שתיהיה לי גישה (אגב הוא אחרי שיפוץ) ואז כבר שווה לי להחליף רינגים,רק שאין לי מקום להתעסק עם זה ולא הרבה יידע,כדי לעשות משהו צריך לדעת ב-100%.
(יאיר מהמועדון הציע לי עזרה בפרוייקט של החלפת רינגים אך יש לי בעיה של מקום-אין לי איפה לעשות את זה).
אם יש מוסך באיזור ראשון בת-ים שאפשר להציע עליו או הצעה אחרת לפתרון הבעיה .
אשמח לעזרה
סרנים (בולמים) קידמיים חדשים
משאבות ברקס אחוריות,סנדלים קידמיים,משאבת בלם מרכזית
צמיגים חדשים
פלגים bosh
חוטי הצתה PSI-סיני לא היה משהו טוב במקום בו קניתי
חיישן קראנק היה תקין אך הוחלף כי כבר קניתי-חשבתי שהטורים הלא יציבים זה בגלל זה
נמצאו שיניים שבורות בטיימינג-שהן היו הבעיה לטורים לא מדוייקים גמגומים וחוסר סחיבה.
ממיר קטיליטי חדש.
דוד משתיק אחורי חדש,שאני חושב שאני יחליף לדוד זרימה חופשית,סתם בשביל הרעש
היו לי בעיות חשמל ברכב שנמצאו בבעיה בקודנית,הלכתי לחשמלאי שיעיף אותה ויסדר את החשמל ברכב כולו.
מצבר חדש.
ראש מנוע שופץ.
קלאטץ חדש.
מסרק הגה,מוט הגה חדש,וכיון פרונט.
עכשיו יש עוד בעיה אחת לא פשוטה.
1-כנראה שברכב שלי יש בעיה עם הרינגים כי הוא לא סוחב וששמתי מארכי פלאגים זה הפסיק. אחד המאריכים לא חיברתי טוב ובאמצע נסיעה חדר שמן על הפלאג ואכל את החוט הצתה. כשהוצאתי את הפלאג שמתי לב שחצי מהמאריך נשאר בתוכו ואין גישה להוציא אותו ועכשיו הפלאג מתברג לא כלכך כי זאת לא ההברגה שלו נשאר החצי הצר של המאריך. ככה שאני שם פלאג חדש האוטו לא מעשן אבל אחרי שעה שעתיים הוא מתחיל להעשן והאוטו חוזר לקדמותו,או שאני צריך פלאג שההברגה שלו יותר קטנה שאת זה לא מצאתי ואני לא יודע אם זה יתאים,או שאני יצטרך לפתוח את הראש מנוע כדי שתיהיה לי גישה (אגב הוא אחרי שיפוץ) ואז כבר שווה לי להחליף רינגים,רק שאין לי מקום להתעסק עם זה ולא הרבה יידע,כדי לעשות משהו צריך לדעת ב-100%.
(יאיר מהמועדון הציע לי עזרה בפרוייקט של החלפת רינגים אך יש לי בעיה של מקום-אין לי איפה לעשות את זה).
אם יש מוסך באיזור ראשון בת-ים שאפשר להציע עליו או הצעה אחרת לפתרון הבעיה .
אשמח לעזרה