donnie888
30-10-10, 18:05
שלום חברים,
ברשותי גרנדה פונטו בת 3 שבועות שבקושי הצלחתי להנות ממנה ושהתה יותר שעות
במוסך ומחוברת בגרר מאשר אני על ההגה.
הסיפור החל מאז שהתקנתי חיישני רוורס ביום השני ומאז החלו סיפורים שעדיין לא נגמרו.
זה החל בנורת הABS שנדלקה וצעקה שהABS מנוטרל, הלכנו למוסך אמרו שזה נגרם עקב כך שהדיבורית
שמותקנת (בת 3 שנים ואיזה קופסא מאסיבית שלה חוברה בפאנל שמשמאל להגה) של סלקום חוברה בצורה עקומה והיא מעמיסה, אז יש ללכת לחשמלאי לנתקה ואז הכל יסודר.
עוד לפני שהגענו לחשמלאי, התרוקן לו המצבר...בהתחלה לא חשדנו, זה מצבר בן 4 שנים, הזמנו גרר,
החליפו מצבר ונשלחנו למוסך לבדיקה, איפוס תקלות והכל.
למחרת, שוב הנורה נדלקה, אבל הרכב עבד, הכל טוב ויפה, אמרנו נקפוץ בסוף השבוע ננתק כבר את הדיבורית.
עברו להם מספר ימים ובאחד הבקרים, המצבר החדש התרוקן לו, והיה צריך לעבור את הסיפור הרגיל, של להניע את הרכב לאורך מספר שעות כדי שהמצבר ייטען במידה שתאפשר לגיר הרובוטי לחזור לחיים (לא בדיוק חזר נאלצנו להעביר הילוכים באופן ידני), משם עפנו למוסך שטיפל ברכב למחרת, קפצנו לחשמלאי, העפנו את הדיבורית, חזרנו למוסך המורשה, שוב איפוס תקלות, הגיר חזר לחיים, הנורות שהודיעו על תקלות פסקו להציק וחשבנו שזהו, סופסוף העסק סודר.
אך היום, בוקר יום שבת, שוב מת לו המצבר.............
מה עכשיו? האם הרכב החליט לפרוק את המצבר באופן עקבי? או שקיבלתי מצבר דפוק?
אשמח לעזרה... :(
ברשותי גרנדה פונטו בת 3 שבועות שבקושי הצלחתי להנות ממנה ושהתה יותר שעות
במוסך ומחוברת בגרר מאשר אני על ההגה.
הסיפור החל מאז שהתקנתי חיישני רוורס ביום השני ומאז החלו סיפורים שעדיין לא נגמרו.
זה החל בנורת הABS שנדלקה וצעקה שהABS מנוטרל, הלכנו למוסך אמרו שזה נגרם עקב כך שהדיבורית
שמותקנת (בת 3 שנים ואיזה קופסא מאסיבית שלה חוברה בפאנל שמשמאל להגה) של סלקום חוברה בצורה עקומה והיא מעמיסה, אז יש ללכת לחשמלאי לנתקה ואז הכל יסודר.
עוד לפני שהגענו לחשמלאי, התרוקן לו המצבר...בהתחלה לא חשדנו, זה מצבר בן 4 שנים, הזמנו גרר,
החליפו מצבר ונשלחנו למוסך לבדיקה, איפוס תקלות והכל.
למחרת, שוב הנורה נדלקה, אבל הרכב עבד, הכל טוב ויפה, אמרנו נקפוץ בסוף השבוע ננתק כבר את הדיבורית.
עברו להם מספר ימים ובאחד הבקרים, המצבר החדש התרוקן לו, והיה צריך לעבור את הסיפור הרגיל, של להניע את הרכב לאורך מספר שעות כדי שהמצבר ייטען במידה שתאפשר לגיר הרובוטי לחזור לחיים (לא בדיוק חזר נאלצנו להעביר הילוכים באופן ידני), משם עפנו למוסך שטיפל ברכב למחרת, קפצנו לחשמלאי, העפנו את הדיבורית, חזרנו למוסך המורשה, שוב איפוס תקלות, הגיר חזר לחיים, הנורות שהודיעו על תקלות פסקו להציק וחשבנו שזהו, סופסוף העסק סודר.
אך היום, בוקר יום שבת, שוב מת לו המצבר.............
מה עכשיו? האם הרכב החליט לפרוק את המצבר באופן עקבי? או שקיבלתי מצבר דפוק?
אשמח לעזרה... :(