PDA

View Full Version : המסע 2010: אוסטריה וגרמניה.


vRS
29-09-10, 19:23
ביוני האחרון, יצאנו (אני ושלושה חברים) לטיול קצרצר באוסטריה וגרמניה.

המסע החל במינכן (שם נחתנו), שם לקחנו את הרכב השכור והמשכנו בדרכנו אל זלצבורג, אוסטריה. אחרי יומיים נעימים וקרירים באוסטריה, ארזנו והמשכנו בדרכנו חזרה צפונה, אל היער השחור ואל המלון הבא.
ביער השחור היינו יומיים (שנראו ארוכים משהו), משם המשכנו צפונה אל פרנקפורט.
בפרנקפורט יצא לנו לחוות את חווית המונדיאל בצורה מדהימה וכמובן שנתנו גיחה לרינג, גיחה להוקנהיים וגיחה למוזיאון סינסהיים לתחבורה ותעופה.

אבל עזבו שטויות, בואו ניתן לתמונות לדבר,
והפעם נתחיל דווקא ברכבים ששירתנו אותנו נאמנה במשך שבוע :)

שתיהן מיוצרות באיזור באווריה, אי שם בדרום גרמניה.
האחת באוורית גאה בעלת הנעה אחורית ומנוע שרירי, והשנייה בעלת הנעה קידמית וחבילת אבזור קרבית.

הראשונה: ב.מ.וו 320D (העדכנית), בעלת מנוע 2.0D עם צמד מגדשי טורבו (גיאומטריה משתנה) ומסילה משותפת.
העסק המספק לא פחות מ-184 כ"ס וכ-39 קג"מ בסל"ד אפסי.
כל זה משודך לתיבה ידנית (משובחת) בעלת 6 הילוכים ועובר לאספלט דרך הנעה אחורית בעלת בקרות מתנתקות באופן מלא (ושלל קללות ואזהרות בגרמנית).
כיאה למסורת החסכון החדשה, גם לבימרית יש מערכת "עצור וסע" מעצבנת, מרגיזה ומתנתקת. תודה לאל.

השנייה: אודי A4 AVANT, בעלת מנוע 2.0D עם מגדש טורבו (וגיאומטריה משתנה) ומסילה משותפת. העסק מספק לא פחות מ-140 כ"ס ו-32 קג"מ גם הם בסל"ד סופר נמוך.
זה משודך לתיבה ידנית (לא מבריקה, לצערי) בעלת 6 הילוכים ועובר לאספלו דרך הנעה קידמית ובקרות מתנתקות באופן חלקי (כיאה לוואגית החדשות).
גם כאן אנחנו נתקלים במערכת "עצור וסע" וגם כאן היא מרגיזה להחריד.

מזלנו שבשני הרכבים היא מתנתקת ברגע שהמזגן על הטמפ' הנמוכה ביותר,
או בעת לחיצה על הקלאץ' כמובן :p


ה-ב.מ.וו.
בנהיגה: מספקת חווית נהיגה בכמה רמות מעל האודי. היא מציעה זנב תוסס (עם בקרות מנותקת), נשלט וכיפי עד דמעות וצרחות :D
ההגה, המנוע, הגיר, הידיים - כולם מרגישים ויודעים מה קורה ואיך. ההגה הרגיש טיפה קליל ביחס לשל האודי, אך סיפק רמת מידע גבוה יותר.
הבלמים גילו כושר בלימה מעולה (רק מפחיד שמאחור ישנם בלמים גדולים מאשר הקידמיים, ועל רטוב, כל בלימה מביאה לעצבנות מצד הזנב - בעיקר במהירויות תלת ספרתיות).
למרות שהיא צויידה בצמיגים יחסית צרים ובעלי חתך גבוה (205/55/16), היא סיפקה אחיזה טובה ונסיעה מהירה (בכל מצב) הרגישה בטוחה להפליא.
והמנוע - כן, המנוע. חברים, הוא פשוט מדהים. כוח זמין בכל רגע ולכל קשת הסל"ד. מנוע מאוד עקשן וחי אשר לא מפריע לו להגיע ל-5000 סל"ד ולא מרגיש נפילת כוח, בניגוד למנועי דיזל אחרים. פשוט מנוע פנינתי.
כמובן שצריכת הדלק הייתה לא רעה, אבל רק בנסיעות הרגועות :D

בנסיעה: נוחות הנסיעה שלה (כיאה לבימריות) פשוט נוקשה, גם בכבישי גרמניה המשובחים. היא מעט מקפצת ותמיד תיידע את החוליות בכל אבן קטנטנה שעל הכביש.
המושבים אינם מושלמים (למרות תמיכה די טובה בכל הגוף) והכאב אמר את דבריו לאחר נסיעות ארוכות. אבל באמת ארוכות.
מרווח הפנים נחות משל האודי, בעיקר מאחור. מקדימה הסאן רוף גזל ממרווח הראש ומאחורה מנהרת ההנעה גורעת ממרחב הרגליים באופן די מציק.
האיבזור היה טוב בהרבה ממה שמוכר לנו מה-3 המקומית, ורק מושבי עור חסרו לחלקינו. לי אישית - ממש לא. המושבים חצי/חצי היו נעימים בהחלט. לא הייתי מתנגד למושבי הספורט (האופציונלים) ולקיט M, רק בטח הגב יתלונן עוד יותר מבחינת טיב הנסיעה :(
אציין לחיוב גם את רמת העידון והשקט בתא הנוסעים. תענוג.

סיכום: תארזו לי אחת. אני מוכן "להסתפק" ב-320D, היא בהחלט מרשימה מכל הבחינות ומציעה חווית נהיגה משעשעת להפליא.
חבל שכל החבילה הזו מצורפת לעיצוב שלא כולם מחבבים ומצטרפת לכך נוחות נסיעה מאוד קשיחה ולא נעימה לכולם.

http://img839.imageshack.us/img839/8871/24528686.jpg
http://img816.imageshack.us/img816/9277/20504567.jpg
http://img837.imageshack.us/img837/8420/49665078.jpg
http://img153.imageshack.us/img153/789/20944472.jpg
http://img340.imageshack.us/img340/7814/31404225.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/2690/71706976.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/3884/49770522.jpg


ה-אודי.
בנהיגה: האודי אינה חזקה בתחום ההנאה מנהיגה, היא נופלת בצורה מורגשת מהב.מ.וו.
ההגה מקבל משקל נכון מאוד (יותר טוב משל הב.מ.וו), אך הוא מרגיש מנותק והרבה פחות אינפורמטיבי.
כמו אצל המתחרה, גם האודי זוכה לבלמים מצויינים עם כושר בלימה מעולה - גם אחרי התעללות בכבישי נהיגה שונים (נספר על זה בהמשך).
האחיזה המרשימה מאוד וזה הסעיף היחידי בו גוברת האודי (בקלות) על פני הב.מ.וו. הרכב צוייד בקיט SLINE, בו (בין היתר) הקשחה והנמכה נוספת למתלים, כיול שונה להיגוי וצמיגי 245/40/18, שסיפקו אחיזה בכמויות שלא הכרתי בעבר. היה בלתי אפשרי להתקיל אותה בכל כביש שהוא, גם ברטוב :o
המנוע והגיר איכזבו אותי עד מאוד, בעיקר אחרי אין ספור נסיעות בוורסיה דומה באוקטביה. אין ספק שתוספת המשקל של גרסת ה-AVANT מורגשת כאן, והמנוע מרגיש אנמי בצורה מאוד מאכזבת. היה לו קשה עד מאוד לספק את הסחורה, בעיקר בתוואי ההררי - שם מצאתי עצמי על שני ולא מעבר לכך.
הגיר (למרות ק"מ די נמוך בחייו - סביב 5000 ק"מ) הרגיש מעורפל וחסר דיוק. גם הקלאץ' הרגיש על סף גסיסה מתקדם.
צריכת הדלק טובה בהחלט. כמובן שבתנאים קשים יותר - היא עלתה. מחסור הכוח בהחלט מורגש גם כן, למרות הכל.

בנסיעה:
הפתעה נוספת מצידה של האודי הגיעה מחזית הנוחות - האודי שמרה על רמת נוחות מדהימה, ממש ריחפה מעל הכבישים. לא יאמן שהרכב נע ונד לו על חישוקי 18' וחתך מצומצם להפליא.
גם בסעיף מרחב הפנים האודי לוקחת ובהליכה. יותר מקום מקדימה, מאחורה וכמובן בתא המטען.
קיט ה-SLINE שידרג פלאים את רמת האיבזור, היא כוללות גם ריפוד עור, מושבי ריקארו של S, חזית מעט שונה, פגושים קרביים להפליא (מגיעים מה-S) ושינויים קוסמטיים קלים בתא הנוסעים. וכמובן, המון תגי SLINE הפזורים בפנים ובחוץ - כדי שלא תתבלבלו :)
המושבים היו נוחות מאוד בכל נסיעה, גם לאחר הארוכות והמתישות שביניהן.
רמת השקט נפלה במעט מהב.מ.וו, אך טובה בהחלט.

סיכום:
אם מחפשים פרקטית מעוצבת היטב, נוחה ומרווחת - הגעתם למקום הנכון.
אל תחפשו כאן הנאה מנהיגה בסגנון הב.מ.וו, או את החיבור שלה, אתם פשוט לא תמצאו זאת כאן. מנגד - תמצאו רמת אחיזה מדהימה ויכולת נהיגה מהירה (וקלה) בכל כביש.

http://img543.imageshack.us/img543/8730/38490609.jpg
http://img814.imageshack.us/img814/1718/49900020.jpg
http://img827.imageshack.us/img827/6087/60650595.jpg
http://img189.imageshack.us/img189/1834/78733473.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/8437/75697652.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/8303/66943914.jpg

yulian1986
29-09-10, 19:59
תמונות באיכות מעולה,תענוג לראות.

אבל עם כול הכבוד למכוניות,הנוף של ההרים פשוט:eek:,איזה מדהים!

ליאור23
29-09-10, 20:15
יוליאן אל תדאג, אני סמוך ובטוח שאוראל יעלה לנו כאן תמונות עם נופים הרבה יותר יפים.
כרגע המכוניות בעדיפות עליונה יותר מאשר הנופים של הגרמנים האשכנזיים האלה.
כרגיל תמיד תענוג לקרוא את הסקירות הנרחבות שלך, בהחלט אני חש בקנאה שעוברת בגוף.
אבל זאת קנאה מהסוג הטוב;).
הבימר באמת נשמעת יותר טוב מהאודי, מה שכן עדיין קשה לי להבין איך מרגישים בחוסר כוח ברכב עם מומנט גבוה כשל האודי.
יאללה עוד תמונות עוד עדכונים.:D

vRS
29-09-10, 20:19
ליאור, 140 כ"ס על כטון וחצי (או יותר. לא זוכר במדוייק) וחישוקי ענק - לא נותנים תחושת כוח בפועל.
על הנייר זה מאוד יפה ונחמד, והאמת שגם בראשון-שני היא מרגישה זריזה באמת, אבל מעבר לזה היא פשוט מאבדת מכוחה (יותר ויותר).

עורך תמונות וממשיך בסיפור :)

yulian1986
29-09-10, 20:27
ולחשוב שב 2001 נסעו על האוטובאן על אופל אסטרה 1.6 אוטומטית, אולי עם 14 קג"מ, שעשתה 640 ק"מ ב 170 וחשבנו שזה מהר..

מה שכן,תענוג לראות תרבות נהיגה,לא יודע אם ב2010 זה השתנה,אך אז מאוד הפעלנו.

vRS
29-09-10, 21:15
נמשיך הלאה ונעבור ליער השחור, בו היינו כיומיים - והתברר שזה לא מספיק. יופי של כבישים, יופי של נופים והרגשתי כפרית יחודית :)

מפלי טריברג (Tribeg):
http://img827.imageshack.us/img827/2104/37764991.jpg
http://img826.imageshack.us/img826/5193/76875547.jpg
http://img837.imageshack.us/img837/1775/35872572.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/2390/76912950.jpg
http://img243.imageshack.us/img243/4897/27280443.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/3365/14374537.jpg
http://img841.imageshack.us/img841/7923/41453725.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/5307/30854584.jpg
http://img839.imageshack.us/img839/8900/32900495.jpg
http://img843.imageshack.us/img843/8913/75605601.jpg
http://img408.imageshack.us/img408/5839/53919406.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/2739/26374274.jpg

אגם טיטיסי (Titisee):
http://img3.imageshack.us/img3/6995/34168820.jpg

yair068
29-09-10, 21:28
אוראל הכנסתה אותי למלכודת או הנופים או הרכבים אין לי החלטה אצלך בטוח הרכבים.
ה-במוו נראית יותר יפה בעיניי והביצועים גם. לגבי האודי ישנו מנוע 2.0 שמפיק 170 כ"ס.
שני הרכבים דיזל כך שיכולתה להרגיש בהבדל ביניהם.
הסקירה מאוד מעניינת ומכניסה אותך לכתב רכב מדופלם עם תעודות.
מאחל לך שתמשיך להינות ולשתף
חג שמח.

עריכה : מהיא תצרוכת הדלק בין שני הרכבים ובתנאי נסיעה שונים

vRS
29-09-10, 21:39
אוראל הכנסתה אותי למלכודת או הנופים או הרכבים אין לי החלטה אצלך בטוח הרכבים.
ה-במוו נראית יותר יפה בעיניי והביצועים גם. לגבי האודי ישנו מנוע 2.0 שמפיק 170 כ"ס.
שני הרכבים דיזל כך שיכולתה להרגיש בהבדל ביניהם.
הסקירה מאוד מעניינת ומכניסה אותך לכתב רכב מדופלם עם תעודות.
מאחל לך שתמשיך להינות ולשתף
חג שמח.

עריכה : מהיא תצרוכת הדלק בין שני הרכבים ובתנאי נסיעה שונים

האודי הנבחנת היא ה-140 כ"ס. הלוואי והייתה 170 כ"ס.

האמת היא שקלעת בול. אני באמת עוסק בתחום עיתונאות הרכב.

סביב 1:18 בבינעירוני (אי שם ליד ההגבלה האלקטרונית) וסביב 1:13 בעיר (בתנועה צפופה יחסית).

yair068
29-09-10, 21:54
היכן הורגש רעש הדיזל לדעתי באודי.
מהיא תצרוכת הדלק ב-במוו

vRS
29-09-10, 22:07
פרנקפורט. בירת הכלכלה האירופאית:
http://img137.imageshack.us/img137/191/95509095.jpg
http://img521.imageshack.us/img521/1692/40583165.jpg
http://img832.imageshack.us/img832/3752/29934207.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/6530/37317662.jpg
http://img443.imageshack.us/img443/4208/12443853.jpg


סתם תמונה מהמלון (Holiday Inn, פרנקפורט):
http://img822.imageshack.us/img822/4367/48673065.jpg


היה משעמם בשדה תעופה (פרנקפורט):
http://img153.imageshack.us/img153/839/91785259.jpg


ארמון נוישווינשטיין וסביבתו (Neuschwanstein):
http://img819.imageshack.us/img819/8131/97371523.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/7603/55078462.jpg
http://img801.imageshack.us/img801/7981/84943188.jpg
http://img697.imageshack.us/img697/3281/32495890.jpg
http://img101.imageshack.us/img101/2117/81907873.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/3213/38791886.jpg

ליאור23
29-09-10, 22:27
אחח למה לא נולדתי גרמני:D
נופים, תרבות נהיגה, מדינת המוטוריקה העולמית.
תמונות מדהימות אוראל, חזק ביותר.

vRS
29-09-10, 22:32
יאיר, צריכת הדלק הייתה די זהה בשני הרכבים. לב.מ.וו היה יתרון בתוואי ההררי, שם התוספת כוח ומומנט (המשמעותית) באה לטובת צריכת הדלק :)

בפרנקפורט קינחנו בשופינג איכותי (התחדשתי בקנון 50D במקום הקנון 400D ששירתה אותי עד אז), המון בגדים ושטויות.

באחד מן הימים יצאנו לאיזור שטוטגרט, עם הפנים מיועדות למסלול ההוקנהיים - לסיבוב קצרצר ולמוזיאון התחבורה/תעופה של סינסהיים הנמצא מרחק קצרצר מהמסלול.

עם הגעתנו למסלול, נודע לנו שבסופו של דבר הוא אינו פתוח לקהל הרחב אלא יום מסלול יעודי לבעלי פורשה - יש כניסה כצופה/צלם, אין כניסה עם הרכב שלך (אלא אם הוא פורשה כמובן).
בצער רב נאלצנו לוותר על הקפה בהוקנהיים, הסתובבנו קצת במתחם, צלמנו וכיוונו GPS לסינסהיים.

נסיעה קצרצרה והופ, אנחנו רואים את מבני המוזיאון עוד מהכביש המהיר.
נכנסים למתחם המוזיאון ומגלים ש"מאייבך" חוגגים 100 שנה וישנה תערוכה מיוחדת של רכבי מאייבך ומרצדס במוזיאון ומחוצה לו.

המוזיאון כולל בתוכו אוסף שלל רכבים נדירים (מרכביו של היטלר ועד בוגאטי רויאל אולטרא יוקרתית), רכבי ראלי וכביש (כולל לנצ'יה סטראוס ופיאט פנדה 4X4), שלל דגמי פרארי (F40 וכו'), שלל דגמי מרצדס (כולל ה-SL המקורית), שלל אופנועים וכל מיני מטוסים שהוצעו משירות (כולל הקונקורד).
בהחלט שווה ביקור, רק לקחת בחשבון שאם רוצים לצלם הכל - זה לוקח זמן. הרבה מאוד זמן :)

למחרת הגיע היום הגדול: הרינג. סוף סוף.
התעוררות מוקדמות, ארוחת בוקר רצינית, המון מרץ ו... יאללה, יוצאים לרינג :D
לאחר נסיעה של כשעה ואין ספור עקיפות היסטריות של רכבי על (R8 V10, פורשה 911 טורבו S, למבו' גאייארדו LP וכדומה), הגענו אל יעדנו המבוקש - ה"נורבורינג".
לאחר כמה הסתבכויות מיותרות מצאנו את חברת ההשכרה היעודית (Rent Racecar), פתחנו חוזה, לקחנו לנו סוזוקי סוויפט "ספורט" חדשה (משודרגת בלמים ובעלת כלוב הגנה) ואצנו רצנו אל המסלול, לקבלת הדרכה מבעל חברת ההשכרה, אשר התעקש לערוך לנו הדגמת יכולות בפולקסווגן טוראן TDI170 המשודרג שלו :D
החננו את הסוויפט ליד הרינג וקפצנו לטוראן. אתם בטח צוחקים על הטוראן המסכן, אבל חבר'ה, שכחו מזה - הטוראן הזה הוכן מראש לנסיעות ברינג וננהג ע"י אדם בן כ-60 עם רקורד של אלפי הקפות ברינג (יחד עם גברת סבין שמידט).
עם הכניסה לרינג כבר הובן לנו שה"ברנש" אינו צוחק לגבי העובדה שבדר"כ R8's ו-911's מעכבות ומפריעות לו בהדגמת היכולות ובלימוד הרינג - הוא פשוט מתגרזן לו על הטוראן בחולניות, משתעשע לו, עוקף GT3 RS's, עוקף EVO's, עוקף R8 V10 וממשיך בדהרה קדימה. אנחנו מעט מלבינים ופוצחים בצחוק דבילי עם חיוכים אדיוטים לגמרי.
יורדים מהטוראן, נכנסים לסוויפט ודוהרים אל שער הכניסה.

חבר'ה, אני אקצר: אומנם רק 2 סיבובים, אבל WOW, כמה אדרנלין. פשוט הנאה צרופה וטירוף חיובי לגמרי.
אומנם הורגש מחסור בכוח (בעיקר בעליות הרציניות) אך הסוויפט לא ויתרה והדגימה שעשועי זנב והמון רצון להלחם בכוחות הרשע ;)
בהחלט חוויה מטריפה. הסוויפט היא מכונית מצויינת להתחלה, רק קחו בחשבון שהיא מעט עגלתית בעליות ובישורות.
מעבר לכך, יש לקחת בחשבון את שלל הבריטים/הולנדים המטורפים אשר חושבים שהמסלול שלהם ופוצחים בעקיפות מסוכנות תוך כדי דריפט ושלל שטויות.
בנוסף יש גם את האופנוענים אשר מאיטים את הרכבים, נדחפים ביניהם והעסק מלחיץ לעיתים. מלחיץ מאוד במקרים פחות נעימים.
תאונות לא חסר על המסלול - רכבים ואופנועים. סעו בזהירות. במידה ומישהו רוצה לעקוף, תזיזו עצמכם לימין, תאותתו והוא ידע לעקוף בבטחה משמאל.
המסלול אינו משחק מחשב ויש לקחת בחשבון את הסיכונים שבו.

כמו כן - אין לעלות עם רכבים מושכרים (שלא מחברות יעודיות) - תוכלו לקבל קנס של עד 5K יורו'ז. יש צלמים של חברות ההשכרה במסלול והם ידאגו שתחייכו למצלמה ותבכו מאוחר יותר בכיס.

ו... זהו לבינתיים.
מחר נמשיך במסע, והפעם החלק האוסטרי :)

Lexxxa
29-09-10, 22:37
גם אני הייתי באוסטריה(וינה) ביוני-יולי אחרון. (מ27 ביוני עד 15 ביוני)
קפצתי לזלצבורג (כ500 ק"מ נסיעה מוינה), המקום יפיפה!
אכן בזלצבורג היה קריר, אפילו היה מבול! :)

vRS
29-09-10, 22:38
אנחנו ביקרנו בזלצבורג בין ה-21.6 לבין ה-23.6 :)

vRS
30-09-10, 10:37
וחזרנו לאוסטריה, אל זלצבורג.

זה היה ביקורי הראשון באוסטריה והאמת שהתאכזבתי. אין ספק שאיזור האלפים מרשים במיוחד ומלא בנופים עוצרי נשימה, אבל זלצבורג עצמה פחות הלהיבה והדהימה ממה שציפיתי.
ובכלל, אוסטריה הרגישה כגרמניה מיושנת יותר.

פעם הבאה ננסה את וינה, בה הוריי ביקרו אין ספור פעמים ואמרו שזו חוויה.
ננסה גם את אינסברוק וטירול - אבל ששש, זה למסע הבא - אי שם שנה הבאה :)

זלצבורג. עירו של מוצרט:
http://img64.imageshack.us/img64/7448/16125581.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/8161/62404852.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/6523/51126319.jpg
http://img199.imageshack.us/img199/5613/99430536.jpg
http://img843.imageshack.us/img843/2566/98683247.jpg
http://img96.imageshack.us/img96/9461/38971567.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/7678/85475031.jpg
http://img696.imageshack.us/img696/6065/55233286.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/9169/96919793.jpg
http://img830.imageshack.us/img830/8693/87129872.jpg
http://img27.imageshack.us/img27/8514/19377104.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/5603/58910925.jpg
http://img338.imageshack.us/img338/7334/29845051.jpg


מגני מירבל:
http://img121.imageshack.us/img121/4809/61771199.jpg



Grossglockner Alpine Road:
וכשמו כן הוא, הוא מתחיל בעלייה לאלפים האוסטרים עד לגובה של כ-2500 מטר. מאוד טכני, מאוד הדוק ועם תנועה ערה יחסית.
לצערנו מזג האוויר היה כנגדנו - הכביש היה מלא שלג, קרח, רטיבות.
כמובן שגם הנהיגה בו אינו קלה, הרי נוהגים בתוך עננים וההרגשה היא כמו נסיעה בערפל כבד מאוד, ובקושי רואים מטר קדימה ושומדבר לא עוזר או מקל (מתברר שגם לא ה-LEDים, קסנונים ופנסי הערפל העוקבים של האודי)
והנהיגה עצמה מאוד מעייפת.
למרות כל ז-א-ת, לא התייאשתי, ושניר (חבר) נזכר שיש לו העסק עם משוגע והיה לו ברור לגמרי שאני אעשה את הכביש מהר ככל האפשר, כך או כך, לא משנה מה - וכך בדיוק היה.
נהיגה מאוד טכנית - הרבה מאוד פניות, על רטוב (ולא סתם רטוב. שלג וקרח) עם הנעה קידמית וצמיגי קיץ היא אינה המתכון לתקיפת פניות בטוחה, אך הופתעתי לטובה והאודי סירבה לוותר על האחיזה ובקרת היציבות בקושי הופעלה.
אז כן, עשיתי את הכביש בזריזות יתרה - ביחס לתנאים - וחבר'ה, תענוג אמיתי. אז נכון שזה לא הרינג, אבל מדובר בפאן מסוג אחר לגמרי. חבל שלא באתי לשם עם הב.מ.וו, אני בטוח שהעסק היה מעניין ומאיים יותר :D

ועצה קטנה: מינוס 3.5 מעלות עם חולצה קצרה זה לא המתכון הבריא :D
אבל בהחלט נעים ברגעים הראשונים, עד שהגוף מעכל את הקור ;)

ונעבור לתמונות משם (שאגב - צולמו מפלא' והאיכות בהתאם):
http://img338.imageshack.us/img338/6553/21372654.jpg
http://img704.imageshack.us/img704/2131/15694145.jpg


ולמידע נוסף על ה-Grossglockner:
http://www.grossglockner.at/en/

Lexxxa
30-09-10, 13:49
אוראל, ברשותך אני מוסיף עוד מס' תמונות מזלצבורג.

http://img15.imageshack.us/img15/1075/dscf4202s.jpg (http://img15.imageshack.us/i/dscf4202s.jpg/)

http://img441.imageshack.us/img441/7025/dscf4203k.jpg (http://img441.imageshack.us/i/dscf4203k.jpg/)

http://img801.imageshack.us/img801/4592/dscf4242.jpg (http://img801.imageshack.us/i/dscf4242.jpg/)

http://img824.imageshack.us/img824/3373/dscf4203j.jpg (http://img824.imageshack.us/i/dscf4203j.jpg/)

http://img715.imageshack.us/img715/8199/dscf4252um.jpg (http://img715.imageshack.us/i/dscf4252um.jpg/)

http://img828.imageshack.us/img828/3840/dscf4280.jpg (http://img828.imageshack.us/i/dscf4280.jpg/)

http://img825.imageshack.us/img825/8278/dscf4285.jpg (http://img825.imageshack.us/i/dscf4285.jpg/)

http://img413.imageshack.us/img413/9496/dscf4305q.jpg (http://img413.imageshack.us/i/dscf4305q.jpg/)

ליאור23
01-10-10, 20:10
לקסה, תמונות ממש יפות, עושה רושם שנהנת.
איזה עדשה זאת? סתם מעניין אותי לדעת מתוך סקרנות

vRS
01-10-10, 20:22
נראה כמו מצלמה קומפקטית או דמו SLR.

ולכל המתעניינים: התמונות שלי צולמו בעזרת קנון 400D ו-50D, עם עדשת טמרון 17-50 F2.8, עדשת קנון 70-300USM IS ופלאש חיצוני קנון EX430 II.

וחלק מסויים צולם במצלמת קסיו HD של חבר. לא זוכר דגם.