א.ב
29-08-10, 14:00
לאחר כרבע שעה נסיעה, כשהאוטו בטורים נמוכים (ניוטראל בלי גז) מתחילה להבהב נורת לחץ שמן ובסוף נדלקת קבוע בטורים נמוכים.
במוסך פתחו את תחתית אגן השמן-היה נקי.
משאבת השמן פורקה לגורמים-הייתה נקיה ותקינה.
החלפתי גם פילטר שמן+חיישן לחץ שמן חדש והבעיה נפתרה.
נסעתי חצי שעה עם מזגן בעליות ולא נדלקה יותר הנורה.
רציתי לשאול:
1-כשהרכיבו בחזרה את משאבת השמן (אחרי שפתחו אותה וגם כשחיברו אותה למנוע) לא שמו אטמים אלא RTV דבק סיליקון שחור.
אותו דבר עשו עם תחתית האגן-הרכיבו ללא אטם אלא עם סיליקון שחור.
האם זה תקין? יש צפי לנזילות?
2-קניתי שמן קסטרול GTX 10W40 A3/B4 חצי סינטטי
המכונאי טוען שהוא דליל ושהייתי צריך לקנות 20W50.
האם השמן ששמתי טוב/תקין?
עלויות:
4 ליטר שמן+פילטר שמן-110 שח
חיישן לחץ שמן 40 שח
עבודה 350 שח
סה"כ - 500 שח.
במוסך פתחו את תחתית אגן השמן-היה נקי.
משאבת השמן פורקה לגורמים-הייתה נקיה ותקינה.
החלפתי גם פילטר שמן+חיישן לחץ שמן חדש והבעיה נפתרה.
נסעתי חצי שעה עם מזגן בעליות ולא נדלקה יותר הנורה.
רציתי לשאול:
1-כשהרכיבו בחזרה את משאבת השמן (אחרי שפתחו אותה וגם כשחיברו אותה למנוע) לא שמו אטמים אלא RTV דבק סיליקון שחור.
אותו דבר עשו עם תחתית האגן-הרכיבו ללא אטם אלא עם סיליקון שחור.
האם זה תקין? יש צפי לנזילות?
2-קניתי שמן קסטרול GTX 10W40 A3/B4 חצי סינטטי
המכונאי טוען שהוא דליל ושהייתי צריך לקנות 20W50.
האם השמן ששמתי טוב/תקין?
עלויות:
4 ליטר שמן+פילטר שמן-110 שח
חיישן לחץ שמן 40 שח
עבודה 350 שח
סה"כ - 500 שח.