מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חדש בפורום
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קניתי פנדה 2011 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אני ופיאט 500


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 24-05-10, 12:51   #1
adamreved
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 2
יעוץ לגבי טיפול

שלום חברים,

בשותי רכב פיאט פונטו ספייס ELX 2001
ךאחרונה שמתי לב לריח שרוף מהמנוע - הרכב נלקח למוסך והתגלו מספר נזילות מן המנוע.
ידוע לי שלדגם זה יש בעיות עם ראש מנוע.
המוסכניק ביצע מספר איטומים חדשים והוא כרגע נמנע מפתיחת המנוע.
הוא אומר שהוא הצליח להוריד את הנזילות למינימום והוא רוצה שאני אסע קצת ונראה.
החשש שלי הוא שנסיעה עלולה לעשות נזק נוסף למנוע ובמידה ומדובר בראש מנוע שידוע כבעייתי בדגם זה אז זה עלול רק להחמיר.
בסה"כ אני סומך על המוסכניק אבל אולי דעות נוספות לא יזיקו.

תודה מראש.
adamreved מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 12:54   #2
NatiShain
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: גרנדה פונטו
הודעות: 115
איפה אתה מטפל?
__________________
הבלוג.
NatiShain מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-05-10, 13:59   #3
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
במקרה שלך אני לא מבין למה אתה מערב את ראש המנוע לראש המנוע אין פה שום עניין בכלל ואגב לא מזוהה כבעייתי בכלל מה שגורם נזק לראש מנוע זה חום
במקרה שלך לנסוע בלי שמן במנוע אתה הורס את הקרנק משמעותו הורס את המנוע ואם תסע בלי שמן תצטרך להחליף בלוק של המנוע כעת כדי להמנע מנזקים כל יום על הבוקר שהרכב קר תבדוק שמן ותוסיף אם חסר אם ימשיך להיות חסר לך סימן שעדיין יש נזילות אני משער שהמוסכניק שלך לא אמין זה שלא הסביר לך הכל בצורה נכונה
בדרך כלל נזילות של שמן הם בעיקר מאטם מכסה שסתומים שזה מתחת לפלטר אוויר ישירות ומחזירי שמן יש אחד בצד הטיימנג ואחד בין הגיר למנוע אני משער שהחליף לך אטם שסתומים שעולה 50 שקל ועבודה של 5 דקות בול ועשה קופה עליך
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-05-10, 01:29   #4
adamreved
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 2
תודה קודם כל על התגובות.
האמת שהוא הסביר לי כל מה שאמרת ודווקא את המידע המוטעה כנראה אספתי בעצמי.
והוא המוסכניק בקיבוץ שלי- אני מכיר אותו מגיל אפס והוא באמת החליף אטם ויצאתי מאוד בזול ממנו.
כמו כן מישהו בעבודה אמר לי שלפעמים הנזילות מתחילות להווצר כתוצאה משינויים קיצוניים בחום מנוע ושתתכן פגיעה בראש מנוע.
בכל מקרה תודה אני באמת אבדוק את השמן בבוקר.
adamreved מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-05-10, 02:17   #5
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
כעת בוקר 1:15 בבוקר תוכל לרדת לבדוק ולעדכן
אהבתי המשפט מכיר אותו מגיל אפס
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-05-10, 20:26   #6
אלכסנדר
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: בראבה S 1.6
הודעות: 2
שלום לכולם.

אני צריך עזרה לגבי ענין מסוים באוטו (פיאט בראבה 98 SX), כאשר המנוע קר האוטו בין הילוך שני לשלישי כאילו מגמגם בצורה של חוסר הזרקת דלק למרות החלפת משאבה.
וכך גם יש הרגשה בירידת כוח העצה שלו...


מה יכולה ליהיות הבעיה?

תודה מראש.
אלכסנדר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-05-10, 20:44   #7
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
שלום אלכס, בוצע ניקוי בית מצערת ?

מתי הרכב עבר טיפול ?
מתי הוחלפו פלאגים, פילטר דלק ופילטר אויר?

יש נורות אזהרה דלוקות בלוח שעונים?

יכול להיות גם כוהל הצתה או חוטי הצתה, עדיף להתחבר למחשב רכב ולראות נתונים ותקלות.
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-07-10, 11:28   #8
אלכסנדר
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: בראבה S 1.6
הודעות: 2
מצטער על משך התגובה שלי, אך בכל זאת תודה Lexxxa על העצות שלך.
הבעיה לא באף אחד מהדברים הנזקרים.....
לפי דיאגנוזה של המחשב נראה ש- חיישן בקרת אויר הנכנס לסעפת נידפק, והוא גרם לשיבוש המחשב.
לאחר החלפתו נראה כי האוטו חזר לחיים אך לאחר יומיים שלוש חזר למצב המסריח....
החלפתי מוסך והתברר שכאשר החליפו טיימינג טעו במספר שיניים...סידרו לי את זה והאוטו שוב הטעורר ולאחר שבוע שוב אתחיל עם הכריזות.
פניתי שוב למוסך והוא החליף איזה חיישן אם אנני טועה של בקרת מצערת האוטו למשך שבועיים היה בילתי ניתן לזיהוי מבחינה חיובית : עבודת מנוע שקטה, בלי נורית אזרה....
ועכשיו שוב הוא התחיל להתבכיין ויש איזה מין רעש מוזר בזמן העבודה כאילה שמנוע כשעובד נתקע במשהו( כמו אם מסובבים גלגל ברזל וסמים בנקודה מסוימת מקל ונשמע אוטו רעש)
אם מישהו מכיר נתקל בבעיה זאת אני ממש מודה על האזרה.

תודה מראש...
אלכסנדר מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
יעוץ לגבי החלפת מוסך, הזמנת קיט GSR, שאלות לגבי וריאטור mishel27 פונטו - טכני 19 19-04-10 20:53
יעוץ לגבי טיפול לאחר רכישה Juvalz פונטו - טכני 3 07-03-10 12:16
יעוץ לגבי טיפול גדול 80000 RFOX פונטו - טכני 13 27-02-09 17:51
שאלה לגבי יעוץ למערכת לפונטו kadosh1 אודיו 6 13-02-09 15:46
יעוץ לגבי מחיר למערכת.יקר או סביר? danny shoei אודיו 5 20-03-08 00:55


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:43.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד