![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ניצני עוז
הגלגלים שלי: פונטו ELX MK2
הודעות: 24
|
התיעצות לגבי סט אטמים (ספייס elx 2001)
שלום לכולם
ברשותי ספייס ELX 2001 שעשתה 130K ק"מ השבוע רציתי להניע את הרכב והרכב לא הניע - הסטרטר עשה חצי סיבוב ונתקע (כאילו המצבר חלש) לאחר 2 נסיונות הרכב הניע וכמעט נכבה - החזקתי טורים גבוהים במשך כמה שניות ואז המנוע התייצב ונשאר כרגיל - חשבתי שהמצבר חלש. תכננתי להגיע הביתה ולבדוק את הבעיה בבית. לאחר נסיעה של 2 דקות החום הגיע בפתאומיות למקסימום והנורה נדלקה (ועשן לבן כבד יצא מאגזוז) גררתי את האוטו למוסך והתברר שהלך הראש - נפרץ האטם וכנראה היו מים בבוכנה כאשר ניסיתי להניע. יש לציין שאני עושה את כל הטיפולים לפי הספר ובמוסך המרכזי. - מים מקוריים בלבד (מאז שהרכב יצא מהסוכנות) איך נפרץ אטם ברכב כל כך מטופל? אני שומר עליו בקפדנות. כמובן שכל החלקים שיוחלפו הם מקוריים למעט אחד שאנ יעדיין מתלבט כלפיו - סט אטמים. המחיר של מקורי - בסביבות 700 חליפי (יפני) - בסביבות 300 האם יש הבדל בין שני סוגי האטמים?? תודה מראש נערך לאחרונה על ידי איתם קופרה : 10-07-09 ב 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ראשון לציון מערב, קרוב לים
הגלגלים שלי: minichamp, maisto, burago
הודעות: 68
|
של איזה חברה ה"מקורי"? מה פיאט מייצרים לעצמם אטמים? לא.
תקנה אטמים של ELRING, או ויקטור ריינז, או CORTECO, העלות (לפחות לפונטו דור ראשון) נמוכה יותר מ300 ש"ח. לגבי היפני אין לי מושג, אבל החברות שציינתי מייצרות אטמים טובים.
__________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ניצני עוז
הגלגלים שלי: פונטו ELX MK2
הודעות: 24
|
כתוב על הסט fiat לא יודע מי מיצר אותו
איך הסט של rol או משהו כזה?? נערך לאחרונה על ידי Caveman : 10-07-09 ב 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
בפיאט בממוצע הולך אטם ראש כל 120K כך שאין לך מה להתרגש מה שקרה שאחד מהנ"ל לא פעל וכך הלך אטם ראש
על הדרך החלף גם יוניט חום וטרמוסטט חובה בדוק רדיאטור ושים מים של פראפלו. כפי שציינתי בעבר כל שנתיים חובה להחליף יוניט וטרמוסטט ובדיקת רדיאטור . |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ראשון לציון מערב, קרוב לים
הגלגלים שלי: minichamp, maisto, burago
הודעות: 68
|
מאיפה הבאת את הנתונים ההזויים הללו שהראש הולך כל 120K? ומאיפה הבאת שצריך להחליף יוניט ותרמוסטט כל שנתיים? למה לא כל שנה ו7 חודשים?
אולי מספיק לתת עצות שמזיקות יותר מאשר מביאות תועלת?
__________________
If everything seems under control, you're just not going fast enough |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
על מה אתה מקשקש בדיוק?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: bmw
הודעות: 449
|
האמת היא שזה רעיון טוב לפתוח סקר באתר. כל אחד ידווח כמה ק"מ הפונטו שלו עשתה ואם בוצע ראש מנוע ובאיזו ק"מ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
כלי נושא | |
הצג מצבים | |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
חוות דעת לגבי טיפול 100K ספייס 2001 ELX | vq86220 | פונטו - טכני | 11 | 01-11-08 16:35 |
התיעצות לגבי תוספת בבראבו | command sergeant major | שיפורים וקוסמטיקה | 2 | 31-10-08 05:15 |
ייעוץ לגבי החלפת ברקסים ובולמים בפונטו ספייס 2001 | roeys | פונטו - טכני | 8 | 03-04-08 17:31 |
התיעצות לגבי מיקום טיפול ב PUNTO HGT | psychotrip | פונטו - טכני | 11 | 30-01-08 19:19 |
פונטו ספייס 2001- שאלה לגבי חריקה בעת סיבוב ההגה | פורום הגראז' | 5 | 18-12-06 10:54 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד