![]() |
|
![]() |
פיאט אספנות פיאט 500, 127 וכאלו שנעלמות אט אט מהנוף הארץ ישראלי. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
פיאט ריטמו 83 תמונות פנים הרכב
לבקשתכם מצורפות תמונות של פנים הרכב :
http://d31.yousendit.com/E/1X0U4U73I...W/IMG_0145.JPG http://d31.yousendit.com/D/0N8TC2HRW...G/IMG_0146.JPG http://d31.yousendit.com/D/1MS8B5PU1...V/IMG_0147.JPG ומבחוץ : לפרטים נוספים תתקשרו לעדי 0578128489 ![]() http://d31.yousendit.com/E/040UGB9HW...I/IMG_0172.JPG |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
ראיתי את כל התמונות.
נדהמתי לראות שיש חלקים שהם עדיין בנילונים (!) איך הגעת למצב שהרכב שנמצא 23 שנה על הכביש, נסע רק 36000 ק"מ והוא יד ראשונה? בשביל מה קנו את הרכב בזמנו? בכל אופן כל הכבוד על השמירה של האוטו לאורך כל השנים. |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
אתה יכול לתמחר רכב כזה?
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
תשמע, אתה שואל אותי שאלה קשה. בכל מקרה אתה צריך לזכור שלרכב הזה אין כל ערך אספני כלשהו. הוא יהיה אספנות רק בשנת 2013. אם הרכב הזה היה רשום כ"אספנות" הייתי אומר לך שהמחיר שאתה דורש מוצדק לחלוטין, אבל במצב הנוכחי אני לא חושב כך, כמו שכבר אמרתי בשרשורים אחרים.
לא מדובר ברכב רגיל. למרות שהרכב לא מצריך השקעה כלשהי אין לדעת מה יהיה הלאה. את הדגם הנ"ל לא רואים כבר בכבישים בכלל ויהיה מאוד קשה להשיג לו חלקי חילוף. תוסיף לזה את העובדה שהרכב זקוק לאישור בלמים פעם בשנה לפני הטסט ואם זה לא מספיק שהרכב הזה צריך טסט פעמיים בשנה (בחודש יוני ובחודש דצמבר), אז תגיע למסקנה אחת: מי שיקנה את הרכב לא ישתמש בו כרכב יומיומי, אלא ישמור עליו כרכב "פנאי". הוא יגיע למפגשים איתו (מישהו אמר מפגשים של מועדון פיאט?) וכ'. אני יודע מה זה לנסוע ברכב שמור שכל המערכות בו עובדות כמו ביום בו יצא מהחברה, בגלל זה אני אומר לך את זה. כנס לאתר: www.fiat.too.co.il ותראה בעצמך. אנשים "רגילים" לא יקנו רכב שנת 83' שנמצא 23 שנה על הכביש ב- 12,000 ש"ח, ועוד ללא מזגן ועם רמת בטיחות אפסית. (אין כריות אויר, ABS וכ'). במחיר כזה אפשר לקנות פיאט פונטו שנת 96-97. גיא. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
ידידי היקר אין בעיה של חלפים לריטמו כל החלקים שיש ברכב שלך מתאימים לריטמו את האונו 70sבנו על בסיס המנוע ל הריטמו נובה לידיעתך!!
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
יכול להיות שאתה צודק. אני לא מכיר את הפיאט ריטמו ולכן אני לא יודע אם החלקים המכניים של הפיאט אונו 70 מתאימים לריטמו.
יש לי שאלה: מה תעשה אם מראה תישבר? גם אז תיקח מהאונו 70S? מה יקרה אם איזה נהג שיכור ייכנס חס וחלילה ברכב שלך שהוא חונה ויגרום נזק למכסה מנוע, 2 כנפיים קדמיות, גריל ופנסים? גם אז תיקח מהאונו 70S פנסים, גריל, ומכסה מנוע ותרכיב על הריטמו? כמו שאתה רואה, העינין לא כ"כ פשוט, ומיותר לציין שבפרוקיות רכב לא מחזיקים רכבים כאלו כבר. |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
אין בעיה של חלקי פח או פנסים יש את כל החלקים אצל היבואן ונושא התאונה נכון לגבי כל רכב ישן או מיושן!!!
שנית כל פחח יכול לתקן תאונה ! אבל כמו ששמרתי על הרכב 23 שנים אני מאמין שזה שיקנה את הרכב ישמור עליו |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
היבואן מחוייב להחזיק מלאי חלפים לרכב עד גיל 7 שנים. אחרי 7 שנים אין כל חובה על היבואן להחזיק מלאי חלפים לרכב כלשהו שנמצא על הכביש. רוצה לשמוע סיפור? עד לפני 6 שנים היתה לאמא שלי רכב מסוג פיאט 127 ברזילאית, שנת 84' יד ראשונה עם 117,000 ק"מ על השעון. ביום גשום אחד היא עשתה תאונה עם הרכב והורידה חצי מהטמבון האחורי. ניסינו להשיג טמבון כזה חדש מכל מקום אפשרי ולא היה. בסוף סידרו את הטמבון עם ברגים. אם אין חלקי חילוף ל- 127 (שפה ושם אני רואה אותה על הכבישים) אז איך יהיה לריטמו? תחשוב על זה... גיא. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
עדי את האמת? הרכב נראה שמור מאוד. הלוואי וכל הרכבים בגיל הזה היו נראים ככה.
אבל: המחיר גבוה, אפילו שאני מאמין שהרכב ללא תקלות, ונוסע כמו ביום שיצא מהמפעל, מי שירכוש את הרכב הזה יעשה את זה כי הוא חובב את המותג ואת הדגם הספציפי הזה. אף אחד לא יקנה אותו בשביל נסיעה יומיומית, והבעיה הגדולה היא, שבעוד רכב אספנות אפשר להקפיא את הרשיונות שלו כשצריך, יש הנחה מאוד משמעותית במחיר הטסט והביטוח, הרי שלרכב שלך ב-7 השנים הקרובות יהיו צריכים לעשות טסט פעמיים בשנה ולהחזיק ביטוח כרגיל עד שיגיע לתקופת האספנות שלו. הדברים האלה בלבד מנעו ממני לקנות פיאט ריטמו אחרת שהייתה למכירה, ונמכרה בסוף במחיר של מעט מעל 1000 ש"ח. (אין מה להשוות את המצב שלהן אבל). בגלל זה המחיר שאתה דורש גבוה מדי לטעמי. אם אתה יכול לשמור את הרכב אצלך עוד כמה שנים, אין ספק שיהיה לך קל יותר למכור אותו בתור רכב אספנות במחיר שאתה דורש עליו. כיום זה פשוט לא משתלם. במחיר הנוכחי עדיף לחכות כמה שנים ולייבא רכב כזה מאירופה כשזה יהיה רלוונטי. לגבי זמינות חלפים, התייעצתי עם מספר מוסכים וחנויות חלפים, וחלקי פח ופלסטיק יהיה קשה להשיג לו. כמובן שאני מקווה שאם לא תמכור את הרכב תמשיך לשמור עליו. אגב, אולי אתה מוכן להציג את הרכב שלך בארוע לקידום הספורט המוטורי? (המועדון שלנו קיבל עשרה רכבים להציג באירוע הזה). |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
הודעות: n/a
|
כדאי לדעת שרכב שאינו נוסע ואינו מונע אינו חסין מבלאי ופגעי הזמן. חלקי גומי ,מחזירי שמן לרבות גומיות שסתומים,רצועת טיימינג,מערכת בלמים וכיו"ב נוטים להתייבש ומצריכים החלפה וטיפול. גם חלקים מיכניים שלא פועלים במשך זמן רב ולא מקבלים שימון תכוף נוטים לקבל קורוזיה/להיתפס/לבלאי מואץ בהנעות או בתנועה ראשונית.
אכסון גם הוא צריך להעשות בתנאים אופטימליים הרחק משמש ולחות. סה"כ הרכב אומנם נראה שמור ובסיס מצויין לרכב אספנות אך ספק אם המחיר הנדרש ריאלי,יחד עם זאת,לאנשים שיש סימפטיה מיוחדת לרכב הזה תהיה נטיה לשלם יותר מאשר שוויו הריאלי . כפי שהעריכו כאן חברים אחרים,ערכו הריאלי (לרבות כרכב אספנות פוטנציאלי) אינו רב,גם במצבו. אגב,בשרשור אחר המלצתי על הרכב ומתוך ניסיון שהיה לי עם רכב זהה לחלוטין (אפילו בצבע) וששירת אותי נאמנה וללא אף תקלה במשך שנתיים (אגב,לשלי היה מזגן,מה שאפשר נסיעה גם בקיץ..). לא ההייתי רוצה לראות את הרכב מגיע לידיים "לא נכונות" שיפגעו במצבו או במקוריות שלו ויהיה בהחלט נכון לפגוש את הרכב הזה,נגיד בעוד כעשור כשהוא לפחות במצבו הנוכחי. ועדי,אל תתייאש,לכל רכב יש את הקונה שלו ותמשיך לעדכן. |
![]() |
![]() |
כלי נושא | |
הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד