מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נפלאות הווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

למכירה פיאט גרנדה פונטו 2008 אוטומטית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-01-07, 15:14   #1
Guest
 
הודעות: n/a
עוד שאלה על החום של הרכב

אחרי שהייתי במוסך ועשו כל מיני תיקונים, החום של הרכב השתנה.
כשאני נוסעת והוא מתחמם עד לחצי כרגיל ולא עובר אותו אבל אם אני ממשיכה לסוע בדרך מהירה למשל הוא מקרר את עצמו אפילו עד לרבע חזרה, ואז רמזורים למשל והוא חוזר לחצי
בעייתי?
לפני זה הוא היה מתחמם בהדרגה מגיע לחצי ולא מתקרר שוב אלה אם כמובן הייתי מפסיקה נסיעה לכמה שעות, רגיל אתם יודעים.
 
ישן 23-01-07, 15:43   #2
Guest
 
הודעות: n/a
כן בעייתי !

ככל הנראה הטרמוסטט תקוע על מצב חצי פתוח או קרוב לוודאי פתוח מלא. הדבר גורם לעלייה בצריכת הדלק, לפעולה לא אופטימלית של המנוע ולהצטברות פיח במנוע.

התיקון צריך להיעשות בהקדם האפשרי אבל לא דחוף.

למה הגעת למצב שהיתה חלודה במערכת הקירור - מילאו מים ברדיאטור לפני זה ? לא החליפו שנים נוזל קירור ? שמו נוזל קירור אחר מפאראפלו ?


העלות של העסק היא סביבות! 500 ש"ח ובעיקרון תאלצי שוב להחליף נוזל קירור. מומלץ לשים רק טרמוסטט מקורי - ההבדל בעלות לא מצדיק זאת.
 
ישן 25-01-07, 01:47   #3
Guest
 
הודעות: n/a
הרכב אצלי מעט זמן
היה לי רעש מקדימה בנסיעה כמו של מיים מתערבלים
במוסך פעם אחת מילאו לי מיים רגילים במערכת וזה לא עזר
הפעם ניקו לי את המיים עם צינור בלחץ, יצאה טינופת של חלודה ומיים ממש מטונפים, באמת נראה שבעל הרכב הקודם מעולם לא החליף או ניקה את המיים...
בסוף שמו לי פרפלו באמת ונראה לי בינתיים שגם אין את הרעש יותר, אני צריכה לבדוק את זה כמה ימים בינתיים אין רעש.
מאז ניקוי המערכת וההחלפה לנוזל הקירור הזה נדפק הטרמוסטט, זה התחיל מיד מהנסיעה חזור מהמוסך לבית ולפני זה לא היה, השעון היה מתייצב על החצי כרגיל.
 
ישן 25-01-07, 06:57   #4
Guest
 
הודעות: n/a
פשוט מאוד - תלכי למוסך ! ואולי תשקלי להשאיר להם את האוטו בלילה קודם כדי שיניעו אותו בבוקר ויקשיבו לרעשים שאת מתארת.

החלפה נוספת של נוזל הקירור עקב החלפת הטרמוסטט אמורה לעשות רק טוב במיוחד לאור הג'יפה שהייתה לפני זה במערכת.


נ.ב: קצר בזמן, תשובה לפרטי ששלחת תהיה מחר
 
ישן 25-01-07, 09:45   #5
Guest
 
הודעות: n/a
שימוש בנוזל קרור איכותי, יכול גם לגרום נזק לאחר שהשתמשו במים רגילים לפני כן
 
ישן 25-01-07, 11:25   #6
Guest
 
הודעות: n/a
אדי, אבל השימוש במים רגילים יכול לגרום לנזק גדול יותר לראש מנוע וכו'.

ההחלפה לנוזל קירור איכותי רק מזרזת את היווצרות הנזילות. השאלה היא מה עדיף, ראש מנוע אכול, או קצת נזילות שיותר פשוט לדעתי לתקן.
 
ישן 25-01-07, 11:51   #7
Guest
 
הודעות: n/a
אתה בהחלט צודק.
בגלל זה אני סימנתי את מה שכתבתי ב " "
 
ישן 25-01-07, 17:09   #8
Guest
 
הודעות: n/a
מסתבר!!
מקווה שהבעיות יפסקו בטרמוסטט!!
תודה סטודנט, אני באמת אקפוץ למוסך, שוב, אופפפפפפפפפ
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד