![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
עוד שאלה על החום של הרכב
אחרי שהייתי במוסך ועשו כל מיני תיקונים, החום של הרכב השתנה.
כשאני נוסעת והוא מתחמם עד לחצי כרגיל ולא עובר אותו אבל אם אני ממשיכה לסוע בדרך מהירה למשל הוא מקרר את עצמו אפילו עד לרבע חזרה, ואז רמזורים למשל והוא חוזר לחצי בעייתי? לפני זה הוא היה מתחמם בהדרגה מגיע לחצי ולא מתקרר שוב אלה אם כמובן הייתי מפסיקה נסיעה לכמה שעות, רגיל אתם יודעים. |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
כן בעייתי !
ככל הנראה הטרמוסטט תקוע על מצב חצי פתוח או קרוב לוודאי פתוח מלא. הדבר גורם לעלייה בצריכת הדלק, לפעולה לא אופטימלית של המנוע ולהצטברות פיח במנוע. התיקון צריך להיעשות בהקדם האפשרי אבל לא דחוף. למה הגעת למצב שהיתה חלודה במערכת הקירור - מילאו מים ברדיאטור לפני זה ? לא החליפו שנים נוזל קירור ? שמו נוזל קירור אחר מפאראפלו ? העלות של העסק היא סביבות! 500 ש"ח ובעיקרון תאלצי שוב להחליף נוזל קירור. מומלץ לשים רק טרמוסטט מקורי - ההבדל בעלות לא מצדיק זאת. |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
הרכב אצלי מעט זמן
היה לי רעש מקדימה בנסיעה כמו של מיים מתערבלים במוסך פעם אחת מילאו לי מיים רגילים במערכת וזה לא עזר הפעם ניקו לי את המיים עם צינור בלחץ, יצאה טינופת של חלודה ומיים ממש מטונפים, באמת נראה שבעל הרכב הקודם מעולם לא החליף או ניקה את המיים... בסוף שמו לי פרפלו באמת ונראה לי בינתיים שגם אין את הרעש יותר, אני צריכה לבדוק את זה כמה ימים בינתיים אין רעש. מאז ניקוי המערכת וההחלפה לנוזל הקירור הזה נדפק הטרמוסטט, זה התחיל מיד מהנסיעה חזור מהמוסך לבית ולפני זה לא היה, השעון היה מתייצב על החצי כרגיל. |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
פשוט מאוד - תלכי למוסך ! ואולי תשקלי להשאיר להם את האוטו בלילה קודם כדי שיניעו אותו בבוקר ויקשיבו לרעשים שאת מתארת.
החלפה נוספת של נוזל הקירור עקב החלפת הטרמוסטט אמורה לעשות רק טוב במיוחד לאור הג'יפה שהייתה לפני זה במערכת. נ.ב: קצר בזמן, תשובה לפרטי ששלחת תהיה מחר |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
שימוש בנוזל קרור איכותי, יכול גם לגרום נזק לאחר שהשתמשו במים רגילים לפני כן
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
אדי, אבל השימוש במים רגילים יכול לגרום לנזק גדול יותר לראש מנוע וכו'.
ההחלפה לנוזל קירור איכותי רק מזרזת את היווצרות הנזילות. השאלה היא מה עדיף, ראש מנוע אכול, או קצת נזילות שיותר פשוט לדעתי לתקן. |
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
אתה בהחלט צודק.
בגלל זה אני סימנתי את מה שכתבתי ב " ![]() |
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
מסתבר!!
מקווה שהבעיות יפסקו בטרמוסטט!! תודה סטודנט, אני באמת אקפוץ למוסך, שוב, אופפפפפפפפפ |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד