![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
שמן מנוע
שלום!
ברשותי פיאט ברבה מודל 97 שעשתה כבר 220,000 ק"מ. לפני יומיים עשיתי טיפול והחלפתי שמן מנוע ל 10/40 איכותי (עד לאותו טיפול הרכב נסע רק עם 20/50) . לאחר שנסעתי עם הרכב והוא הגיע לטמפרטורה הרגילה מד לחץ שמן המנוע החל לדלוק בטורים נמוכים עד 1500 סל"ד. ברצוני לציין שעד לאתמול לא נתקלתי בתופעה זו. האם להחליף את השמן? תודה מראש. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא, בהזדמנות זו תחליף מיסבי קראנק וטלטלים
|
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כדי לך לבדוק גובה שמן!
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
בדוק מפלס שמן וודא שהמפלס נמצא בין המינימום למקסימום.
אם המפלס תקין, כנראה מדובר ביוניט לחץ שמן תקולה, גם לי זה קרה. |
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מה הקשר לגובה שמן במקרה שאותו תיאר הבחור???
השמן שהוא משתמש בו כרגע (10/40) יותר דליל מ 20/50 . לכן נוצרת בעיה בבניית לחץ השמן כתוצאה מבלאי במיסבי הקראנק והטלטלים. יונית לחץ שמן לא תעזור במקרה הנ"ל. אפשר לקחת יונית לחץ שמן עם שעון ולמדוד . יותר פשוט מזה??? |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אדי אכן צודק, קיים בלאי במיסבי קרנק וטלטלים, המעבר לשמן דליל חשף את הבעייה שקימתמזמן והוסוותה עלידי מעבר לשמן בצמיגות גבוהה,
מעשית יש לבדוק את המנוע ביסודיות,ולאבחן שהאב=חנה המשוערתהכי נכונה. במידה ולא מעונינים להשקיע במנוע, יש לחזור לשמן מינרלי בצמיגות 20/50. בברכה צביקה |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד