![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2011
מיקום: נהריה
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 387
|
ממומלץ לבצע גם לפני "מעבר" לשמן בצמיגות אחרת או חברה.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
מנהל
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
|
פלאשינג אם אני זוכר נכון מקריאה בעבר טיפול דיי אגרסיבי, ולא מבצעים אותו כמה פעמים, ובמידה והמנוע לא במצב טוב גם יכול לגרום לבעיות.
תתקנו אותי אם אני טועה
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual "Low N' Slow" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 279
|
עברתי משמן 5-40 ל10-60 בטיפול האחרון.. לא נראה לי שזה בגלל החלפת סוג השמן כי הבעיה הייתה גם אם השמן הקודם. נשאר לי 9 אלף לטיפול הבא.. אתם מציאים לעשות פלאשינג? יש אולי איזה הצעת מחיר פלוס מינוס כמה זה יעלה?
__________________
אין דבר כזה חרא רכב.. יש חרא בעלים ![]() הגובה לא מוריד בהספק |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
|
פלאשינג עושים במעבר בין שמן מינרלי לשמן סינטטי או חצי סינטטי .
במידה ואתה נוסע עם שמן סינטטי או חצי וההחלפה היא לסינטטי או חצי סינטטי אתה לא צריך לעשות פלאשינג .
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 279
|
מה שאומר שאני נשאר אם הרעש ואין מה לעשות.. איזה באסה..
__________________
אין דבר כזה חרא רכב.. יש חרא בעלים ![]() הגובה לא מוריד בהספק |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
פלאשינג נשמע לי קצת בעייתי.. ברגע שמדובר ברכב מתקדם בשנים אז הוא עלול לשחרר את כל הבוצה שיושב בקרטר ובאיזורים אחרים במנוע. זה יכול לגרום גם לסתימות במעברי שמן למקומות עדינים יותר כמו מיסבי קרנק וכדומה.
אפשר לבדוק נקודתית את מעברי השמן בוריאטור. אם הוריאטור מתפקד זה סימן שהוא מקבל שמן, הוא לא היה עובד בלי זה. אצלי, אגב, החליפו וריאטור ב90,000 (פעם ראשונה) ועד היום, שנתיים אחרי ומעל 120,000 ק"מ עדיין שקט, גם בהתנעה. לא פינקתי את הרכב עם שמן בהחלפות תכופות או משהו- רק שמן סינטטי מלא פעם בטיפול. כמובן שבדיקה פעם ב1-2 שבועות והוספת שמן מאותו הסוג לפי הצורך. לפי מה שחיים הסביר לי הוריאטורים החדשים יותר נשחקים פחות מהר מבחינת ה"רעש דיזל". -דוד |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 279
|
האוטו שלי עומד על 136 אלף. והוריאטור הוחלף ב 135 אלף. הבעיה לא הייתה כל הזמן..
מה שאומר שכנראה אני צריך לבדוק את הוריאטור.. וזה חתיכת עבודה.. לפרק הכל..
__________________
אין דבר כזה חרא רכב.. יש חרא בעלים ![]() הגובה לא מוריד בהספק |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| עשיתי מעשה טפשי..חיברתי את המצבר הפוך לכמה שניות | dvsi | פונטו - טכני | 3 | 13-04-11 22:16 |
| שוב המחשב עושה בעיות | dodihob | אוף טופיק | 8 | 03-10-10 00:58 |
| קלאץ' חדש עושה בעיות. | danielkochin | פונטו - טכני | 4 | 01-10-10 22:52 |
| מישהו פה עשה או עושה מועדפת ? | PUNTO 2005 | אוף טופיק | 5 | 11-06-10 17:26 |
| בעיה: המגבים נעצרים באמצע השמשה למשך כמה שניות - ספייס 01' | student | פונטו - טכני | 17 | 07-03-09 13:14 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד