![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
רענן, בפונטו דור ראשון הטרמוסטט נפתח ב-89 מעלות, ונסגר ב-85 מעלות. אז אם המחוג יורד עד הרבע, הכל תקין.
|
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ואני התחלתי לחשוש מזה שאני נוסע על מנוע קר.
תודה. |
|
|
#13 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
|
|
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
חברים אבקש לא לסטות מהנושא, אבקש להתייחס לשאלותיי כמפורט:
1. צביקה תודה על התגובה, הבעיה היא שלוקח למנוע שלי להתחמם די הרבה זמן בנסיעה בעיר, וכשהוא מתחמם זה קורה קצת אחרי החצי ואז המאורר מתחיל לפעול, בכביש על 90 קמ"ש מחוג הטמפ' יורד עד לרבע, האם הדבר יכול לגרום לצריכת גבוה? האם כדאי להחליף טרמוסטט? 2. ועוד שאלה, בטסט שהיה לי עברתי בקושי את בדיקת הגזים, להלן התוצאות: סל"ד סרק: 892 CO: 0.02 למבדה: 1.03 כשהמקסימום הוא 1.03 חום מנוע: 91 חיממתי כמה שיכולתי כדי לעבור את הטסט. מה כדאי לעשות עם הלמבדה? 3. האם צריך להחליף או אפשר לנקות את החיישן? 4. ומה סדר גודל המחירים בטיפול בלמדה ברכב זה? 5. האם הלמבדה גורם לצריכת דלק גבוה מהרגיל? 6. איך ניתן לזהות חור באגזוז אשר לסיט את ערך הלמדה? אבקש להתייחס בבקשה לכל השאלות שנשאלו. אגב, הרכב הוא פיאט בראבו, 1600, אוטומטית עם 137000 ק"מ. הרכב עומד בכל הטיפולים במן והנסיעות הן רגועות בלי קריעות כלל. תודה מראש על התשובות ועל הסבלנות. |
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כתבתי לך כבר תשובה בקשר לטרמוסטט...
חיישן למבדה בודקים עם אוסילוסקופ או האגזמינר של פיאט במוסך. מכונאי מוכשר עם הציוד המתאים יוכל להגיד לך אם טמפ' המנוע שלך בנסיעה בין עירונית נמוכה מדי, איך חיישן הלמבדה מתנהג וגם איך לסדר את ערך הלמבדה הגבוה. |
|
|
#16 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כמה בערך עולה כל הסיפור הזה +/- ?
כלומר התחברות לסקאנר הזה מה שאמרת? |
|
|
#17 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אין לי שמץ
![]() אבל תתקשר למוסך שמשון (שנמצאים ביהוד) ואני בטוח שהם ישמחו לעזור לך
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד