![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
עמית. לפי מיטב ניסיוני אין מצב שאחורי 550000 ק"מ , לא יהיה צורך לחרוט את הצילינדרים.
ייתכן שחרטו אותם לפני שקנית את האוטו. מה היתה המידה של הבוכנות, האם סטנדרט ?. אם כן זה יבוא "לביטוי" במשך הזמן. לא יודע אם יש קשר להחלפת שמן מנוע בתדירות יותר גבוהה. אני רק יכול לספר שבזמנו היתה לי סימקה 1000 עם מנוע מאחורה. כולם עשו 80K ק"מ עד שהלך המנוע. אני עשיתי 250K ק"מ. אולי משום שבכל סוף חודש החלפתי שמנים. ההוראות היו להחליף כל 5K ק"מ. נסעתי איתה כאלפיים ק"מ בחודש. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ספידומטר וקילומטראז הפסיקו לעבוד | s_nadav | בראבה - טכני | 14 | 11-07-11 19:52 |
| שאלה על קילומטראז' ורישום השכרה ברישיון | israbeast | יעוץ ברכישת רכב | 2 | 31-10-08 13:11 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד