![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
מה הוא עובי צינור הרדיאטור בדור 1?
אני רוצה לקבל קריאה יותר טובה משעון החום החיצוני שיושב לי על הקורה.
כעת הוא מחובר סתם על בורג של מכסה השסתומים (יוניט חום יבש) חשבתי להזמין מחבר T בין צינורות כזה: http://cgi.ebay.com/38mm-Water-temp-...item335ac41878 פשוט מלבישים עליו את 2 קצוות הצינור? אני צריך לדעת מה גודל צינור הרדיאטור אצלי (34 מ"מ? 38 מ"מ?) ועל איזה צינור הכי כדאי להלביש אותו? צינור המים שיוצא ממשאבת המים או הצינור המתחבר לטרמוסטט? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
ברור שצריך לחבר למים שיוצאים מהמנוע, ומתחברים לחלק העליון של הרדיאטור.
הצינור המחובר לפלנג' הטרמוסטט, הוא הצינור שמוציא מים מהמנוע. בקשר לעובי הצינור, הרכב לא כאן. אולי יאיר יוכל למדוד. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
אשמח אם מישהו יכול למדוד לי
אין לי מודד מילימטרים כזה ועוד שאלה, יש לי לוח שעונים של SX עם שעון. לפי מה הוא מראה את הטמפ'? יש את הסנסור הכחול באזור הטרמוסטט ויש את יוניט החום מאחורי הטיימינג הסנסור הכחול מראה את הטמפ' ב ECU והיוניט לשעון? כי הרגע דיברתי עם המחוון ספידומטרים על מנת לברר אם יש להם מתאמים כאלה והוא אמר פשוט שהיוניט חום באזור הטיימינג היא רק של נורה וכרגע לא בשימוש אם יש לי שעון חום בלוח שעונים. ואני זוכר שהחלפתי יוניט כזה עם הלוח שעונים על מנת שהשעון יפעל. עמית? רפי? יאיר? נערך לאחרונה על ידי chesh : 24-03-11 ב 13:31. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
מדוד לבד.
פרק את הצינור ומדוד אם הקוטר הפנימי של הצינור בעזרת מטר רגיל. המדידה מבחוץ לא בהכרח תיתן לך מידה מדוייקת, משום שאינך יודע את עובי הצינור. יונית לנורת חום היא למעשה סוויצ' שמחבר את המתח לגוף, כדי לקבל מינוס. לדעתי זה סידור מטופש. ברוב המקרים שהמנורה נדלקת, נגרם נזק לראש. יונית לשעון היא שונה. היא למעשה נגד (פוטנציומטר)שמשנה התנגדות לפי מצב החום. בגלל שינוי ההתנגדות משתנה גם הזרם לסלילי השעון, עקב זה משנה המיגנוט שמושך את המחט. מכך יוצא שיונית מנורה אינה מתאימה ליונית שעון חום. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| סרטון בדיקת עובי צבע הרכב לפני קנייה | רפי לין | יעוץ ברכישת רכב | 2 | 14-01-11 02:30 |
| מנגנון חלון קדמי שמאלי בדור 1 | aviady | פונטו - טכני | 2 | 08-06-10 12:43 |
| קצר באור חניה אחורי | דידו | פונטו - טכני | 2 | 07-12-09 20:31 |
| [עזרה]פירוק ידית החלון בדור ראשון | snoopka16 | פונטו - טכני | 5 | 28-11-09 04:26 |
| עובי מינימלי לצלחות הבלם קדמי ואחורי של hgt | yaniv hgt | פונטו - טכני | 0 | 26-02-09 18:04 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד