![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| קופה - טכני טכני - דגמי קופה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#12 |
|
Senior Member
|
אומנם לא יודע ספציפית לגבי קופה, אבל כאחד שהחליף מיסבי קרנק אני יכול להגיד שזה לא משהו שנגמר ברגע מנפילת שמן, השמן יכול להיות 100% בסדר אבל אחד המעברים נסתם ולא משמן טוב את המיסבים. יכול להיות גם שכתוצאה של חיזוק יתר ובשילוב חום שהמתכת מתרחבת ושוב, אין שימון מספיק. בדר"כ זה נזק שלוקח לו זמן להגיע למצה קריטי. לי זה הגיע לדפיקות, עצרתי את המנוע ישר והנזק יחסית היה מינימלי. חריטה, מיסבים חדשים וגם מיסבי טלטל שכניראה נהרסו כתוצאה מהקרנק. מעבר לזה יצאתי בלי נזק.
אני לא יודע מה הכדאיות של החלפת מיסבים בצורה מסודרת, לי הלך כאשר הרכב היה רק עם 60,000 ק"מ. (היום עם 105,000 והכל עד עכשיו מצויין). |
|
|
|
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד