מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > קופה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

קופה - טכני טכני - דגמי קופה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו הצפונית עם הבורבית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-05-10, 19:05   #21
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תפתח שרשור חדש בכדי שנתייחס לבעייתך
תתחיל מהקל לכבד
איזה מזגן יש לך אורגינל או רסקור
תחליף את מכסה מילויי הראדיאטור
תבדוק שכהרכב מונע אם הוונטה נכנסת לפעולה
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-10, 20:04   #22
Andrei
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 7
הי, פתחתי שרשור חדש, תודה על ההערה
האם מכסה מיכל התפשתות צריך להיות אטום או לאפשר ללחץ המגיע מעבוי המים לצאת? כי מכסה חדש שקניתי אוטם את המיכל לגמרי ולכן חזרתי שוב למכסה ישן.
כשהרכב מונע סטטי הוונטה מופעלת לאחר כ-5-7 דקות, היוניט חדש, אבל אולי יש יוניט אם תחום הפעלה נמוך יותר?
איך לדעת אם המזגן אורגינלי או רסקור (מה זה רסקור?), וכיצד המזגן קשור למע' הקירור?
תודה.
Andrei מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-10, 20:09   #23
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
בדוק שמאוורר הרדיאטור יונק אוויר אל תוך המנוע.

בנוסף, יכול להיות שיש לך בעיה של ראש מנוע?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-10, 20:20   #24
Andrei
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 7
איך לדעת אם יש בעיה לראש מנוע?
יניקת האוויר נכונה בכיוון המנוע.
Andrei מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-10, 22:53   #25
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
מיכסה מיכל ההיתפשטות אמור לאטום את המכל,נוצר בו לחץ של עד 1באר (וזה גם כתוב על המיכסה).מעל לחץ זה השסטום במיכסה משחרר לחץ.בלחץ כזה טמפרטורת הרתיחה של הנוזל קרור גבוהה יותר ,(ראה סיר לחץ).ניראה לי שתחליף לפקק חדש והבעיה תיפתר.(ואל תנסה ליפתוח את המיכל כשהמנוע חם )
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

נערך לאחרונה על ידי upetar : 29-05-10 ב 23:03.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-10, 23:01   #26
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
צטט:
במקור פורסם על ידי blueuno צפה בהודעה
פיתרון הכי טוב שיש ..
תפרק את הטרמוסטט ותקדח בו שתי חורים קטנים ככה גם הוא לא יפתח כמו שצריך עדיין תהיה זרימה קטנה של המים ברדיאטור והרכב לא יתחמם ...
עדיף ככה מאשר שהוא יתקע וילך הראש מנוע
נכון הפיתרון ליקדוח חורים ,.עכשיו גם קיץ אז טרמוסטט פחות נחוץ .אבל למה ליקדוח חורים קטנים ,מנסיוני ליקדוח חורים גדולים ,ולאפשר מעבר חופשי של נוזל קרור,עד שתסיג חדש.
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-06-10, 13:10   #27
slava78
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Jun 2010
מיקום: קרית אונו
הגלגלים שלי: טיפו טורבו
הודעות: 9
לגבי טרמוסטט דבר עם איציק מבית דגן. יש לו חלקים לקופה. אם יש לך שאלות נוספות בקשר לקופה דבר איתי יש לי הרבה המלצות לתחזוק הרכב (מנסיון).
__________________
Tipo Sleeper
slava78 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-06-10, 02:00   #28
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
upeter

"צטט:
במקור פורסם על ידי blueuno
פיתרון הכי טוב שיש ..
תפרק את הטרמוסטט ותקדח בו שתי חורים קטנים ככה גם הוא לא יפתח כמו שצריך עדיין תהיה זרימה קטנה של המים ברדיאטור והרכב לא יתחמם ...
עדיף ככה מאשר שהוא יתקע וילך הראש מנוע "

"נכון הפיתרון ליקדוח חורים ,.עכשיו גם קיץ אז טרמוסטט פחות נחוץ .אבל למה ליקדוח חורים קטנים ,מנסיוני ליקדוח חורים גדולים ,ולאפשר מעבר חופשי של נוזל קרור,עד שתסיג חדש. "

אסור לקדוח חורים גדולים במיוחד לרכב בעל צוק אוטומטי, כיוון שבנסיעה בכביש מהיר הטמפ תהיה נמוכה מדי = צריכת דלק גבוה + פגיעה במנוע.
בגלל זה עושים חורים קטנים.
blueuno מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-06-10, 09:24   #29
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
הבנדם אומר שהטרמוסטט ניתקע לו לפעמים.מה יעזרו חורים קטנים אים טרמוסטט תקוע?והצעתי לפיתרון זמני עד שיחליף טרמוסטט ,ולזמן זה אין השפעה לתיצרוכת דלק ויותר עדיף "לבטל זמני טרמוסטט מאשר ליתפוס מנוע ביגלל שניתפס".
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
רעש מתחתית הרכב בעת לחיצה פתאומית על הגז - פונטו HGT גיא .ב פונטו - טכני 9 24-12-09 12:39
בעיית היתחממות בספייס bongila פונטו - טכני 3 14-05-09 00:26
בעית סחיבה פתאומית (ערוך) matanel7 פונטו - טכני 11 17-04-09 23:28
היתחממות פיתאומית... פורום הגראז' 6 12-08-07 20:27
מריאה - נזילת מים פתאומית בתא הנוסעים !? פורום הגראז' 9 24-03-07 07:54


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:13.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד