מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto gt 96
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חשבתי שתאהבו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-11-06, 12:24   #11
Guest
 
הודעות: n/a
גם אני מתדלק 98 אבל עדיין משתמש ב 44K

98 בארץ לפי התקן שווה ל 95 אירופאי.
 
ישן 09-12-06, 18:25   #12
Guest
 
הודעות: n/a
מישהו השווה בין k44 ל – gold label?
חד משמית מה מהם יותר טוב ומה ההבדל?
 
ישן 09-12-06, 21:29   #13
Guest
 
הודעות: n/a
קראתי באתר של אחד המועדונים שלמרות ש:44K עושה עבודה טובה
כל הליכלוך שמתנקה מגיע למזרקים ויכול לגרום לפעולה לא תקינה שלהם.
האים יש אמת בדבר ?

יוסי
 
ישן 10-12-06, 07:05   #14
Guest
 
הודעות: n/a
גדעון חבל על הכסף בתידלוק 98 במקום 95 הדלק לא יותר נקי במידה ותרצה אני יסביר לך בפירוט מה ההבדל.
אורן.
 
ישן 10-12-06, 09:33   #15
Guest
 
הודעות: n/a
אני יודע אורן שהדלק לא נקי יותר, אבל ב 95 הרכב מצלצל לפעמים.
מה גם שאני גם ככה משלם מחיר של 95 גם אם אני מתדלק 98, אז אין בעיה.
 
ישן 10-12-06, 18:25   #16
Guest
 
הודעות: n/a
טוב גדעון אני ינסה להסביר בשפה פשוטה וללא נוסחאות מסובכות אני מאמין שהנושא של האוקטן בדלק מעניין את כולם. ההבדל באוקטן מבטא את רגישות המנוע לדטונציות ואני יסביר ככל שאתה עולה במספר האוקטן בדלק כך הדלק פחות דליק לכן דלק 95 נדלק יותר מהר מדלק 98 בדלק 98 אנו משתמשים במנועים עם יחס דחיסה נמוך ב HGT יש לנו יחס דחיסה של 10.3:1 שזה יחס דחיסה יחסית גבוה לכן נוצר מצב שבתדלוק עם דלק 98 ביצועי הרכב הם פחות טובים אני זוכר שבשנת 2001 בדקנו HGT בדינמומטר עם שני סוגי הדלקים בדלק 98 היתה ירידה קלה בביצועי הרכב במיוחד בתחום הסל"ד הגבוה ועוד דבר מעניין הנעת הבוקר הייתה יותר מהירה עם דלק 95 מאשר עם 98 לגבי הצילצולים שאתה מדבר עליהם לא צריכים להיות צילצולים בדלק 95 אם הוא נקי ולא מהול או משהו כזה. על גוף המנוע יש חיישן נקישות שתפקידו לבטל את הצילצולים האלה והוא עושה את זה עם דלק 95 בצורה מעולה. אין שום בעייה שאתה מתדלק 98 העניין הוא שזה לא מוסיף כלום זה לא יותר בריא למנוע כמובן שזה לא גורם נזק. ההוראות המפורשות של היצרן הם להשתמש בדלק 95 וזה לא סתם תאמין לי יש כמה דגמי אלפא עם מגדשי טורבו ששם יחס הדחיסה נמוך והוראות היצרן הם להשתמש רק בדלק 98.
כך שכל העניין הוא לא רק שאלה של מחיר הדלק.
 
ישן 10-12-06, 20:35   #17
Guest
 
הודעות: n/a
איך חיישן נקישות בעצם מונע נקישות

מתי אמור להופיע נוציץ בתהליך הדחיסה????

באיזה בדיוק דגמים מוגדשים של ALFA מדובר??? חוץ מ GTV אין בארץ שום חיה כזאת (לצערי).
 
ישן 11-12-06, 00:37   #18
Guest
 
הודעות: n/a
אני לא מוצא בעיות עם ה98. מה גם שהמיכל הראשון שתדלקתי ברכב היה 95, ומאז שראיתי שהרכב צלצל קצת לפעמים, ועברתי ל98, לא חשתי ירידה בביצועים או בהנעה. ומי מכם שיודע שאני מגיע לביצועים הללו מידי פעם כדי להבחין בהבדל ככה שהתנסתי כדי לראות שאין הבדל אצלי לפחות.

עניין התשלום מוסדר עם חברת הדלק כך שאין לי בעיה.
 
ישן 11-12-06, 05:12   #19
Guest
 
הודעות: n/a
גדעון ההבדלים בביצועים הם זניחים וזה לא משהו שאתה יכול להרגיש בנסיעה אלא רק על ידי ציוד מדוייק לבדיקה כגון דינמומטר. אני לא בא לשכנע אותך אלא מציג את העובדות אתה משלם אותו מחיר בקניית הדלק כך שלך אין בעיה תמשיך בכייף לתדלק 98 אבל יש הרבה אנשים אחרים שמשלמים סתם את התוספת של המחיר בדלק מתוך מחשבה שהדלק יותר נקי או שהם משפרים את הביצועים ברכב ואליהם היה מכוון ההסבר לגבי השוני באוקטן הדלק.
יום טוב אורן.
 
ישן 14-12-06, 13:00   #20
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי orenhazan
טוב גדעון אני ינסה להסביר בשפה פשוטה וללא נוסחאות מסובכות אני מאמין שהנושא של האוקטן בדלק מעניין את כולם. ההבדל באוקטן מבטא את רגישות המנוע לדטונציות ואני יסביר ככל שאתה עולה במספר האוקטן בדלק כך הדלק פחות דליק לכן דלק 95 נדלק יותר מהר מדלק 98 בדלק 98 אנו משתמשים במנועים עם יחס דחיסה נמוך ב HGT יש לנו יחס דחיסה של 10.3:1 שזה יחס דחיסה יחסית גבוה לכן נוצר מצב שבתדלוק עם דלק 98 ביצועי הרכב הם פחות טובים אני זוכר שבשנת 2001 בדקנו HGT בדינמומטר עם שני סוגי הדלקים בדלק 98 היתה ירידה קלה בביצועי הרכב במיוחד בתחום הסל"ד הגבוה ועוד דבר מעניין הנעת הבוקר הייתה יותר מהירה עם דלק 95 מאשר עם 98 לגבי הצילצולים שאתה מדבר עליהם לא צריכים להיות צילצולים בדלק 95 אם הוא נקי ולא מהול או משהו כזה. על גוף המנוע יש חיישן נקישות שתפקידו לבטל את הצילצולים האלה והוא עושה את זה עם דלק 95 בצורה מעולה. אין שום בעייה שאתה מתדלק 98 העניין הוא שזה לא מוסיף כלום זה לא יותר בריא למנוע כמובן שזה לא גורם נזק. ההוראות המפורשות של היצרן הם להשתמש בדלק 95 וזה לא סתם תאמין לי יש כמה דגמי אלפא עם מגדשי טורבו ששם יחס הדחיסה נמוך והוראות היצרן הם להשתמש רק בדלק 98.
כך שכל העניין הוא לא רק שאלה של מחיר הדלק.
אולי באמת תצרף נוסחאות שמהם הגעתה לשטויות שאתה רושם
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:08.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד