![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
אינג'קטור סתום בHGT ?
שלום לכולם, בקצרה : אתמול מילאתי דלק בתחנה החצי קבועה שלי (דור), הוספתי גם תוסף דלק של קסטרול (ל-2000 ק"מ) וחזרתי הביתה. היום בדרך לעבודה אחרי 10 דקות נסיעה האוטו לא סחב כל כך ורעד בטירוף בעמידה ברמזור, שום נורה לא דלקה בלוח שעונים. הגעתי לעבודה וחשבתי שאולי הדלק שמילאתי עשה לי בלאגן. בדרך חזרה החלטתי לעשות ניסוי ונסעתי אך ורק על 5500-6000 טורים כל הדרך בהילוך שני - שלישי ובזהירות כמובן. אחרי 5 דקות לערך, הרגשתי בזמן נסיעה בעיטה רצינית, האוטו השתחרר ונסע רגיל וגם הרעידות בעמידה פסקו... מה אתם אומרים? חד פעמי או להתחיל לחשוש? סתימה זמנית באינג'קטור (בגלל התוסף שמעביר טנופת ממקום למקום) או מקום לדאגה ?
HGT 2001. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
אני חושב שכן ...תופעה ידוע ...לדעתי אין מקום לדאגה .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: נצרת עילית
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 298
|
גם לפי דעתי אין מקום לדאגה למרות שאני לא מכיר ממש את ה HGT כי חדשה אצלי זה קורה מידיי פעם אחרי הוספת תוסף בימיוחד אם ב2000 הקודמים היתה נוסע מידיי פעם על המנורה(מעט דלק במיכל) הרבה זוהמה מצטברת בסוף שם והתוסף משחרר את הכל ומזרים את זה הלאה זה קרה לי מספר פעמים עם האודי הישנה שלי
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
טוב קודם כל אין מקום לדאגה זה לא אינג'קטור סתום מה שאתה הרגשת זה סתימה בפילטר של המשאבת דלק שנמצא בתחתית המשאבה מה שקורה זה כשמוסיפים תוסף הוא מפרק את הליכלוך שנדבק לתחתית מיכל הדלק מציף אותו למעלה והליכלוך נשאב על ידי משאבת הדלק וסותם את הפילטר
ואז לחץ הדלק יורד פשוט בגלל שמעט דלק עובר במשאבה. מה שאתה עשית זה דבר נכון והנסיעה בהילוך נמוך בסל"ד גבוה אכן פותרת את הבעיה היו לי מקרים שזה לא עזר ואז פירקנו את משאבת הדלק וניקינו ידנית את הפילטר. אם היית בודק באותו רגע של התקלה לחץ דלק היית רואה שלחץ הדלק ירד וזו הסיבה לרעידות ולבעיה בסחיבה של הרכב במצב הזה נורת תקלת מנוע לא נדלקת כי המחשב לא יודע לזהות ירידה בלחץ דלק. אבל מצד שני הוא יודע לזהות שאינג'קטור סתום או לא תקין ואז הוא כן ידליק נורת תקלה ואפילו הוא יציין על איזה אחד מהצילנדרים מדובר. בכל מקרה אין צורך להתעסק עם הבעיה הזו סביר להניח שהיא לא תחזור כך שאין מה לדאוג. מקווה שעזרתי אורן. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
תודה רבה חבר'ה! אכן עד עכשיו הבעיה לא חזרה.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Feb 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 1,152
|
לאותו עניין!!! בדיוק!!!
איך מגיעים לפילטר דלק?? איפה הוא יושב אצלנו? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
|
במשאבה! אבל הוא לא הבעיה. תדפוק על האינג'קטורים אחד אחד עם צד פלסטיק של מברג ותראה מתי הזיוף משתחרר, או שתסע חזק בטורים גבוהים.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
|
__________________
חרטה , עזוב אותך ,הלאה ...(מיכאל 2010)
|
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| גיר נוקשה בHGT | idango | פונטו - טכני | 16 | 11-04-08 22:29 |
| בעיות לחץ שמן בHGT | GriMx | פונטו - טכני | 2 | 03-03-08 21:56 |
| חימום לא סדיר בHGT | פורום הגראז' | 24 | 19-04-07 03:08 | |
| אינגקטור לפיאט טיפו 1.4 | פורום הגראז' | 1 | 23-02-07 20:35 | |
| בעיה מוזרהה בHGT | פורום הגראז' | 5 | 12-11-06 19:37 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד