![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אולי בפיאט זה היסטוריה. בפיג'ו זה ההווה
ב205 שלי חובה להשתמש בדאבל קלאץ' באופן תדיר, היות וההילוך הראשון ללא סינכרון ולא נכנס כל עוד הרכב בתנועה. כאשר הרכב בתנועה איטית ורוצים בכל זאת הילוך ראשון - חובה לעשות דאבל קלאצ' כדי שיכנס. מה שכן, זה הדביק אותי גם לכניסה חלקה יותר משלישי לשני. טוב, אבל זה פיג'ו. בפיאט האוטומטית לא היו לי בעיות כאלו |
|
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד