![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#26 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
תסלחו לי אבל זה בגלל שאנחנו עם טיפש. במקום אחר מזמן הלקוחות היו עושים חרם צרכנים. חודש אחד, מקסימום חודשיים לא לקנות מכוניות חדשות ותראו איך כולם מורידים מחירים! חודש/ חודשיים תסתפקו ברכב שלכם ואל תקנו חדש. זה הכל. ועוד שאלה: אם אני מוסיף 1300 ש"ח, האם אפשרי לקבל רדיו דיסק מקורי עם שליטה מההגה? נאמר כאן שכן, אבל האם הוא מקורי? |
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד