![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#23 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ל- RS: תיאורטית אתה צודק, אבל לא ניתן להשוות את הכלכלה הגרמנית לכלכלה הישראלית. ובטח לא את המיסים על רכב חדש כמו שיש פה!
כפי שכבר כתבתי - גם באירופה הדגמים הנמכרים ביותר הם אלו עם האבזור הבסיסי ומנועי 8 שסתומים בנזין או מנועי דיזל. אגב, בגרמניה פונטו רובוטית מנוע 1400, 8 שסתומים עם אבזור דינמיק (רמת אבזור קצת יותר גבוהה מהאקטיב) עולה ממה שבדקתי קרוב ל- 90,000 ש"ח. ואם כבר מחיר גבוה בארץ - מישהו שם לב האם הגרנדה-פונטו בארץ כוללת מראות חשמליות ומושב אחורי מתפצל 40/60 ? מעניין אותי לדעת עד כמה קיצצו באבזור. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד