מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > מועדון פיאט ישראל
עקוב אחרינו ב-RSS

מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לא רק מכוניות
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 16-09-06, 16:14   #23
Guest
 
הודעות: n/a
ל- RS: תיאורטית אתה צודק, אבל לא ניתן להשוות את הכלכלה הגרמנית לכלכלה הישראלית. ובטח לא את המיסים על רכב חדש כמו שיש פה!
כפי שכבר כתבתי - גם באירופה הדגמים הנמכרים ביותר הם אלו עם האבזור הבסיסי ומנועי 8 שסתומים בנזין או מנועי דיזל.

אגב, בגרמניה פונטו רובוטית מנוע 1400, 8 שסתומים עם אבזור דינמיק (רמת אבזור קצת יותר גבוהה מהאקטיב) עולה ממה שבדקתי קרוב ל- 90,000 ש"ח.


ואם כבר מחיר גבוה בארץ -
מישהו שם לב האם הגרנדה-פונטו בארץ כוללת מראות חשמליות ומושב אחורי מתפצל 40/60 ? מעניין אותי לדעת עד כמה קיצצו באבזור.
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:32.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד