![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#22 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ניר, אין ספק שאתה צודק - הסוויפט תיהיה הלהיט הבא בסופר מיני'ס בארץ.
והאמת? גם היא לא טובה במיוחד (צפופה, נראית מאוד פלסטיקית ויפנית מבפנים [ולא לטובה]) אבל היא זולה, יש לה גיר אוט' נורמלי, מנוע חזק (יחסית) והכתבות מספרות שהיא מהנה לנהיגה. אה והיא נראית טוב. ואני אומר - אני מתגעגע לגרמניה (ולאירופה בכלל) אתם בוודאי שואלים מדוע... אז... זה לא מובן? מכמה סיבות. 1. אין שם יפניות ואין שם סטיגמה האומרת שיפניות הן פנינה מוטורית (בעיקר מבחינת האמינות). 2. הרכבים שם מצויידים כמו שצריך! פשוט תענוג! אני אשתדל להביא לכם פרוספקט של גרנדה פונטו "גרמנית", כדי שתראו איזה הבדלים יש ביננו לבינם - הבדל של שמים וארץ. 3. פטריוטים - קונים גרמניות וכמה שיותר |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד