![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
פילטר אויר + הקופסא שבה הוא יושב. כמה שאלות + תמונות.
ברוח השאלות של הHGT ביומיים האחרונים, אני מצרף עוד אחת
![]() החלטתי לבדוק סופית מה הולך בתוך הקופסא העצומה של הפילטר אצלי. והנה מה שהולך שם בפנים. 1. פילטר במצב לא משהו: ![]() 2. קופסת האויר מבפנים: ![]() לאלה מכם שיודעים, רציתי לשאול קצת. * פתח כניסת האויר שסימנתי ב "1" מזרים אויר לפילטר, את זה אני יודע. מה לגבי השני? (מסומן ב "2") הנה תמונה של איך יושב הפילטר בתוך הקופסא: ![]() אם אתם תוהים מדוע הפילטר שלי במצב הזה, אז זה כי אני מתכוון להתקין פילטר חדש, פתוח כמובן, עם תיעול אויר מסיליקון. הקטע הוא שאני רוצה להשתמש בפתח כניסת האויר המקורי של הרכב. ולכן השאלה לגבי הקופסא. תמונה שמראה מהיכן לוקח הפילטר את האויר (זה המקום שאני יודע עליו בוודאות) ![]() אשמח לקצת הבהרבה בנושא, רוב תודות. גדעון. |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
גדעון שלום
האוויר מגיע כפי שציינת מהגריל הקידמי כך שהוא מגיע לבית שצילמת וניכנס דרך פתח מ"ס 1 האוויר מסתנן מההיקף וניכנס למרכז כשהוא מסונן ונקי לפתח מ"ס 2 ומשם הוא מתועל לסעפת היניקה ופנימה למנוע. כדי שיהיה שטח סינון גדול ולאורך זמן מבוצע הסינון מההיקף למרכז כי כמות הנייר סינון בהיקף גדולה מאד והשטח גדול לסינון. מקווה שקיבלת תשובה |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא יתכן שהוא יוצא דרך פתח מספר 2 ומשם למנוע.
הסיבה היא פשוטה, הצינור שמוביל אל המנוע יוצא מלמעלה, למעשה מכסה הקופסא... |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אתה כניראה לא מבין את המבנה הפנימי של הבית מסנן. יכול להיות שהוא עובר דרך משהו נוסף כדי להוריד תהודה ולכן אתה חושב שזו לא היציאה למנוע.
מה שכתבתי זה בדיוק מה שקורה במסנן אין דרך עבודה אחרת |
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
בתמונה האחרונה שפרסמתי, ניתן לראות מהיכן יוצא האויר מן הקופסא.
הפתח שמסומן ב "2" באחת התמונות נמצא בתחתית הקופסא. אני יודע שהאויר מגיע למנוע לא דרך שם מפני שיצא לי לראות מספר רכבים ללא קופסת האויר, והפילטר היה מחובר לאותו מקום שאליו מתחבר מכסה הקופסא. |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
פשוט מאוד פתח 2 מעביר את האויר לקצה למעלה של המכסה ומשם האויר עובר דרך הצינור החיצוני לסעפת היניקה.
|
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה נשמע יותר הגיוני, אם קצת מוזר ביותר...
אז נאמר ואני מבטל את הקופסא, לטובת פילטר אויר מתועל (כזה שיחובר ישירות לצינור בפגוש מצד אחד, ולמנוע מהצד השני), זה יהיה בסדר? כלומר, האם המנוע לוקח את האויר רק מפתח אחד בסופו של דבר? (פתח אחד במנוע) |
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה ניתן אולם זה יצור לך רעשי יניקה חזקים מהמנוע זה ישגע אותך
|
|
|
#9 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
למה רעש? צליל
וזה תמיד טוב :P |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד