מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > מועדון פיאט ישראל
עקוב אחרינו ב-RSS

מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש. פונטו כמה את יפה..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלא-סטלינה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

צמד חמד
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 21-08-06, 09:49   #5
Guest
 
הודעות: n/a
Re: אונו

צטט:
במקור פורסם על ידי רפילין
אין לך מה לחשוש מנסיעות ארוכות עם אונו. אני עם שלי, אונו 60S מנוע 1100 שנת 93 חורש את כל הארץ כולל ירושלים ונסיעות עם מזגן וללא כל חשש או בעיות.
רק בדוק שמן מנוע ומיים/נוזל קרור ואויר בגלגלים וסע לשלום.
בברכה - רפי לין

אז לי יש אונו 70S 93
מנוע 1400
מאז קניתי אותה לפני חודשיים משו כזה
היא הייתה מושבתת בלי טסט חודשיים
סתם עמדה בצד במגרש מכוניות
הבעיה שלה הייתה שהיא הייתה מתכבת ברמזורים ומקרטעת בנסיעה
אז אמרתי מה כבר תהיה בעיה
לקחתי את האונו למוסך של דוד שלי
הסתכל ועלה על הבעיה שזה מחשב ההצתה
השקעתי במחשב הצתה חדש ועד היום טפו טפו נסיעות שקטות מהנות
בהתחלה לא היה מזגן כי לא היה רצועה :\
שמתי רצועה השקעה של 30 שקל
והמזגן מקפיאאאאאא
יש מצב הבנאדם ניתק תמזגן מחשש שזה עושה לו תקירטועים

והאוטו שלי נסע יום שישי מת"א לנתניה
אז זאתאומרת לאשדוד הוא ישרוד?
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:22.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד