![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#5 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
Re: אונו
צטט:
אז לי יש אונו 70S 93 מנוע 1400 מאז קניתי אותה לפני חודשיים משו כזה היא הייתה מושבתת בלי טסט חודשיים סתם עמדה בצד במגרש מכוניות ![]() הבעיה שלה הייתה שהיא הייתה מתכבת ברמזורים ומקרטעת בנסיעה אז אמרתי מה כבר תהיה בעיה לקחתי את האונו למוסך של דוד שלי הסתכל ועלה על הבעיה שזה מחשב ההצתה השקעתי במחשב הצתה חדש ועד היום טפו טפו נסיעות שקטות מהנות בהתחלה לא היה מזגן כי לא היה רצועה :\ שמתי רצועה השקעה של 30 שקל והמזגן מקפיאאאאאא יש מצב הבנאדם ניתק תמזגן מחשש שזה עושה לו תקירטועים ![]() והאוטו שלי נסע יום שישי מת"א לנתניה אז זאתאומרת לאשדוד הוא ישרוד? |
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד