מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו HGT
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-03-09, 13:33   #22
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי זאב-ב צפה בהודעה
אורן לצערי הרב גם מוסכים מורשים של פיאט לא בדיוק יודעים מה הם עושים עם HGT כש רק רכשתי את הרכב שלי הלכתי לעשות יישור קו ולהחליף תושבת גיר פגומה (אין צורך לציין שהלכתי למוסך מורשה פיאט) אני לא מדבר על זה שהמכונאים לא ידעו מה נחת עליהם המנהל המקצועי של המוסך עמד לייד הרכב וגירד את הראש ועוד שאל אותי אם אני שמתי את המנוע הזה ברכב שלא לדבר שהוא ניסה להרכיב תושבת גיר של פיאט דובלו ובנוסף לכל הם החליטו לפרק את מכסה השסטומים כדאי לראות מה"הולך שם" וכאשר הם סגרו אותו הם סגרו את הבורג חזק מידיי וגזרו לי את הפינה של המכסה
לצערי הרב לא שמתי לב לזה אלא רק יום למחרת וכש באתי אליהם עם הנזק הם טענו שזה היה כבר
(בולשיט) אז לצערי הרב אחרי חוויה "נהדרת" זאת אני עם מוסכים מרכזיים של פיאט ג מ ר ת י
(לפחות המוסכים שנמצאים פה בצפון)
ברוב המוסכים המרכזיים "יודעים "לטפל ברכבים רגילים ומישפחתיים שמציפים את הכבישים
בערמות .מעבר לזה אני בספק ...
שמגיע דגם ששונה ולו במיקצת העיניים מתחילות להיתגלגל שם כמו העיניים של " שימי תבורי "
אני את חוסר המושג הזה לא ממש מחבב ..זה קרה לי לא פעם אחת ...
אז שורה תחתונה למרכזיים אני לא ניכנס..
לממן מרכזיים אני יותר לא מממן..
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
 


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
קיט יניקה לHGT idango שיפורים וקוסמטיקה 31 20-04-09 20:48
בקשר לhgt הכחולה ביד 2 שחפיתי פונטו - טכני 3 05-02-09 18:31
ברקסים לhgt yaniv hgt פונטו - טכני 35 05-02-09 11:15
צמיגים לHGT ido פונטו - טכני 50 24-10-08 13:56
טימינג motisaar פונטו - טכני 10 02-05-08 03:12


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:42.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד