![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
פיאט אונו 93': מערכת החשמל קורסת לחלוטין תחת עומס
שלום רב
לפעמים קורה מצב שמנוע הרכב איננו מניע במהרה למרות שיש סטרטר, פשוט אין הצתה. במקרה כזה אני מנסה ומנסה להניע עם הסטרטר עד שבסופו של דבר המנוע מניע. מה שקורה שאחרי כמה וכמה ניסיונות הנעה, במהלך הניסיון הבא הסטרטר מפסיק להסתובב או שמסתובב חלש מאוד וכל מערכת החשמל קורסת למרות שהמפתח נמצא עדיין במצב AVV (התנעה). מערכת החשמל חוזרת לתפקד לאחר שנייה בודדת אחת והסטרטר ממשיך להסתובב כרגיל. לפעמים התקלה מתרחשת כמה פעמים בעת ניסיון התנעה אחד. ביום חמישי הגעתי הביתה לאחר נסיעה בעליות עם מזגן עובד, החנתי את הרכב ונתתי למנוע לעבוד כדקה בהילוך סרק (המזגן עדיין פעל). כשכיביתי מנוע תוך שנייה מערכת החשמל קרסה לחלוטין ושום דבר לא עבד, כאילו המצבר מנותק. לאחר 5 שניות מערכת החשמל חזרה לתפקד לאחר שנשמע "פיק" חזק מכיוון מכסה המנוע. תקלה זו בדיוק התרחשה לאחרונה בדצמבר 07'. מאוורר הרדיאטור שבד"כ פועל כ- 10 שניות גם לאחר כיבוי מנוע- גם כן התכבה עם קריסת מערכת החשמל וחזר לעבוד אח"כ כשהיא חזרה. ברכב מותקנת אזעקת נפח עם סוללת גיבוי- כשלא מגיע מתח הסירנה של האזעקה מצפצפת חלש כדי להודיע על כך, ולכן אני יודע מתי בדיוק מערכת החשמל קורסת ומתי היא חוזרת. לאחר המקרה התגלה כי כל התחנות ברדיו התאפסו והשעון הדיגיטלי התאפס ל- 0:00. האם מישהו יודע מה הבעיה? המצבר חדש לחלוטין ויש בו מים מזוקקים. תודה מראש, גיא. העתק: קארס פורום |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
קריסת מע' החשמל
אפשרויות לתקלה:
1. מצבר (אין מצבר חדש או ישן אלא מצבר תקין או לא תקין) בסבירות נמוכה לנתק פנימי רגעי. 2. נעל כבל מצבר משוחררת ו/או לא נקיה בחיבור על קוטב המצבר (ביחוד של ה +). 3. חיבור שרוף של חוט הזרם הראשי במחבר שמתחת למצב (בסבירות גבוהה). מקוטב המצבר החיובי יוצא חוט אדום עבה (חוץ מהכבל עצמו) היורד למטה אל מחבר מלבני מפלסטיק. במחבר הזה צריך לנתק את במשיכה את החוט הזה ואת החוט הנגדי שממולו ומתחבר חשמלית אליו ולראות אם קצות מגעי החוטים אינם שרופים. אם הם אכן שרופים אני בעד חיתוך קצוות החוטים, קילופם מהבידוד בקצוותיהם וחיבורם בצורה קבועה ע"י הלחמת בדיל ובידודם כראוי. נא עדכן הממצאים ותוצאות. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
תודה רבה! הנושא ייבדק בהקדם.
האם יכול להיות שבגלל המחבר השרוף מערכת החשמל תקרוס בעת נסיעה בכביש מהיר בחושך ואני אשאר ללא אורות? (כלומר האם לטפל בזה בדחיפות או למשוך עוד 3 שבועות בערך שגם ככה הרכב יכנס למוסך לטיפול לפני הטסט?) |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: אונו 70S, טמפרה, בראבו
הודעות: 117
|
הייתה לי את אותה הבעיה באונו שלי רק עם שינויים קלים...
בכל אופן, רפי צודק. אצלי טיפול בחיבור הקוטב החיובי במצבר פתר הכל... |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| רעש תיקטוק מוזר במנוע בזמן פתיחת מצערת תחת עומס ! | Amit | פונטו - טכני | 0 | 20-01-08 00:19 |
| יעוץ בקניית מערכת לפיאט אונו | אודיו | 2 | 15-09-07 19:39 | |
| התקנת מערכת בפונטו S שנת 97. | אודיו | 24 | 10-05-06 16:10 | |
| פיאט ומיקרוסופט פיתחו מערכת משותפת | פיאט כללי | 5 | 07-02-06 22:22 | |
| מערכת היניקה בטמפרה | פורום הגראז' | 0 | 06-10-05 11:50 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד