![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| יעוץ ברכישת רכב שאלות לפני קניה. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 108
|
לא שמתי לב שאמרת שהנורית של השמן דולקת! אם היא דולקת קבוע אז באמת שכמעט 100 אחוז יש נזק למנוע. נזק למנוע מחוסר שמן זה נזק של אוברול ותאמין לי שאתה לא רוצה להכנס לאוברול באוטו הזה!!!
עבור הלאה... בהצלחה ותמשיך לעדכן |
|
|
|
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מספר הצעות אשמח לקבל את דעתכם | צביקוש23 | פעילויות המועדון | 1 | 10-11-07 23:16 |
| חוות דעת בדיקה פונטו ELX | פורום הגראז' | 3 | 30-08-07 19:44 | |
| פונטו ספייס SX 2003 מתחממת בעצירה - אשמח לעזרה | פורום הגראז' | 4 | 21-08-07 11:50 | |
| אשמח לעזרה בנוגע לחיישני ABS פונטו ספייס | פורום הגראז' | 14 | 04-08-07 01:04 | |
| פונטו ספייס 2003 יותר מדיי מרעישה / טורים גבוהים אשמח לעזרה | פורום הגראז' | 10 | 29-05-07 16:13 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד