![]() |
|
![]() |
פורום המועדון כל מה שקשור במועדון ובחבריו. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
רענן התאונה הזאת באמת שיפרה את הבטחון שלנו במכוניות האלה. זה גרם לנו להבין שאין לנו מה לחשוש מלאבד שליטה ברכב מצד אחד, אבל מצד שני זה פוגע לנו בזמנים - וכל עוד נמצדים לקווים האופטימליים אפשר לנסות לדחוק ברכב עוד קצת.
חלק מהנושאים רלוונטיים וחלק פחות. למשל תמיד למצוא במבט קדימה ורחוק את הנקודה הבאה שאתם רוצים שהאוטו יגיע אליה, ולא להתמקד במה שנמצא קרוב - זאת אומרת לתכנן קדימה רחוק ככל האפשר. כולל לתכנן קדימה את העקיפה, איך נצא אליה ואיך נסיים אותה. לימדו אותנו תנוחת ישיבה נכונה (קרוב להגה), ולאחוז אותו בשעות תשע ושלוש ולא בשתיים ועשר. או למשל שבבלימה לבעוט בברקס קודם כל ואז לשחרר, שזה הפוך ממה שאנחנו עושים בנהיגה. לעבוד הרבה עם רגל שמאל כדי לקבל יותר רגש ברגל ימין. וכמובן להאט לפני הסיבוב ובזמן הסיבוב להחזיק את הגז כדי שמשקל הרכב לא יהיה מוטה (קדימה או אחורה) בזמן הסיבוב. אני לא יודע עד כמה זה רלוונטי גם לימי המסלול שלנו - אבל לחיי היום יום חלק מהדברים רלוונטיים ביותר. (מבט, לתכנן קדימה, הגה, תנוחת ישיבה, רגל שמאל וכו'). כמובן שקשה לי להעביר את ההדגמות והנסיונות שלנו על דפי הפורום.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
מבט, אחיזת הגה ותנוחת ישיבה הם בדיוק הדברים שאפשר ללמוד בקורס נהיגה מתקדמת גם כאן בארץ
![]() אביעד, אני אשמח לקבל פרטים יותר לעומק. לדוגמא, היכן נרשמים? או היכן מבררים פרטים טלפוניים? זו נראית כמו אופציה נהדרת לטיול חו"ל בזמן הקרוב לפני תחילת הלימודים. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אני עשיתי את הקורס דרך בית ספר מסלולים.
אם אתה כבר נמצא בטורקיה אז הם יקזזו לך את מחיר הטיסה למשל. המדריכים הטורקיים מדברים בעיקר טורקית. (חוץ מאחד מהם). אתה רוצה את הפרטים של המסלול? (יש אפשרות גם לעשות את זה ישירות דרכם - אבל בעיקר בטורקית).
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
זאת אומרת שאם ברצוני להשתתף? עלי להרים טלפון למסלולים?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אכן כן. זה יהיה הכי קצר
![]() אה, ותתמקח איתם קצת.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Super Moderator
מנהל
|
מירוצים
אביעד סוף סוף שחררת אנחת כוח על הגז!!
![]() מעבר לזה, אני כמובן מזדהה עם התחושות שלך , אין כמו לשבת במכונית ראלי ולעוף איתה באוויר, עברתי את זה במגוון קורסים חלקם היו באימפרזה GROUP N וזה פשוט מטמטם!! באופן עוד יותר אישי, אני ממליץ לכל מי שמעוניין לחוות נהיגת מירוצים/ראלי לחסוך כסף והרבה, בכדי לגשת לקורסים בחו"ל הרחוקה, אירופה, ארה"ב. ראלי זה נחמד, אבל אני מבטיח לכם שאם תניחו את הישבן שלכם במכונית פורמולה [פורד, רנו, 3] לכמה ימים ותטוסו על מסלול אגדי בחו"ל ... תחזרו לא רק נהגים אחרים לגמריי, זה ייצרב לכם ביידים לכל החיים. ![]()
__________________
There are only two reasons why a racing driver's career should end; common sense or death.the latter is obviously the least preferable but unfortunately the most commom" Juan manuel Fangio |
![]() |
![]() |
![]() |
כלי נושא | |
הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד