![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 16V
הודעות: 40
|
שלום לכולם,
כל פעם שאני מתדלק את הרכב (תדלוק עצמי כמובן) צריך לשים את המשאבה ברכב בצורות מוזרות על מנת שהידית לא תקפוץ. כאשר שאלתי מספר מתדלקים לגבי זה הם הציעו אפילו לשים את המשאבה בצורה הופכה - ושזה מחלה בפיאט, יש יותר מידי אוויר בתא הדלק. עוד משהו נתקל בתופעה המעצבנת הזאת?
__________________
פונטו ספייס 2005 ELX 16V |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: Fiat Punto Spice ELX 16V
הודעות: 302
|
כל הפונטו מדור ראשון ככה. וגם אצלי.
עבדתי כמתדלק בעבודה מועדפת אחרי צבא זה היה סיוט. אבל יש טריק, אני שם את המשאבה בצורה רגילה אבל טיפה יותר בחוץ (ז"א לא מכניס את הפיה עד הסוף) וזה לא קופץ לי אף פעם.
__________________
Fiat Punto Spice ELX 16V - 2001 - Automatic |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX 16V
הודעות: 40
|
אם אני לא טועה שלי זה דור שני.
אני מנסה לשים את המשאבה אם הפיה קצת בחוץ - לפעמים זה עוזר לפעמים לא ואז הידית קופצת כל 2שניות. אם זה דבר ידוע ולא רק אצלי, ואצלך זה דור ראשון אז למה קיבינימט פיאט לא טיפלו בזה בנהלך השנים ???
__________________
פונטו ספייס 2005 ELX 16V |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
דובר על זה כבר, חיפוש היה עוזר.
בכל מקרה, זה קשור למבנה הצינור. האויר לא מתנקז מהר מספיק והמשאבה חושבת שהיא הגיעה לסיום התדלוק. בכל מקרה, ישנם סלילה מתכל על הפיה, פשוט תניח את הפיה על הסליל האחרון וזה יעזור. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
הפונטואים שלכם כולם הם מדור שני- mk2.
מדובר בבעיה ידועה, למה פיאט לא טיפלו בזה? שאלה מצויינת. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
בגלל שאין מה לטפל, זו בעיה בארץ.
לא יצא לי להיתקל בחבר'ה מאירופה ששאלו לגבי הבעיה הזו. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
אם זו בעיה בארץ היה מין הראוי שסמל"ת תטפל בעצמה בתקלה, ותעשה משהו כדי לנקז את האוויר טוב יותר.
אבל ממש כמו במקרה הוריאטור של ה- HGT ובמקרה של האלפא בררה הם מעדיפים לשחק אותה ראש קטן, זו בדיוק ההגדרה הנכונה. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
זו לא ממש בעיה האמת, ואין ממש דרך לטפל בה.
להחליף את צינורות התדלוק במיכל הרכב? או אולי להחליף את כל משאבות התדלוק בארץ? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
בעבר התפרסם כאן או ב- CF פיתרון לבעיה הזו, אבל אני לא מוצא את זה.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
|
אצלי אני מוציא את הפייה מעט החוצה יותר מהרגיל עד עכשיו (4 שנים) זה פתר את
הבעייה בדרך הקלה והזולה והנוחה ביותר ללא שינויים במבנה הרכב או כל דבר שעולה על רוחכם. פשוט חבל לעשות תיקונים או שינויים בצינור או כל דבר אחד שיש פתרון כל כך פשוט |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיה באונו בעיה קטנה אבל מעצבנת, או: איך להוציא משענת ראש. | פורום הגראז' | 3 | 22-09-06 14:56 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד