![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| יעוץ ברכישת רכב שאלות לפני קניה. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: צעירים חסרי מנוע
הודעות: 12
|
פונט 98, אונו 94?
אני מתלבט בין 2 הרכבים האלה.
בעקרון התקציב לא משהו, ככה שאונו הייתה הבחירה הראשונה, אבל יש אפשרות להגדיל. השאלה היא האם זה שווה את זה? מה שחשוב לי זה אמינות, מחירי חלפים, צריכת דלק. נוחות זה עוד משהו, אני בחור די גדול (190) ואני לא יודע אם אני בכלל נכנס לאונו ![]() אבל זה כבר אפשר לבדוק לבד... האם יש הבדל ממש גדול בין הפונטו לאונו שמצדיק עוד 8,000 שקל (הבדל בקריטריונים הנ"ל). תודה. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
הפונטו יותר יפה, יותר נוחה, יותר חדשה ויש 2 מגבים מקדימה!
![]() צריכת דלק- זהה. מחירי חלפים- פה יש ייתרון קל לאונו. אם התקציב מאפשר אני לא מבין על מה התלבטות בכלל. לגבי אמינות- זהה. רכב שתוחזק בעברו כנדרש לא יגלה בעיות אמינות מיוחדות. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
לגבי נוחות:
בפונטו מושב הנהג מתכוונן לגובה, ההגה מתכוונן לגובה, משענות ראש מתכווננות לגובה. בטיחות: יש כרית אוויר, יש מתג ניתוק דלק בעת תאונה, יש ABS, אורות דרך מתכווננים לגובה, משענות ראש מאחורה. וכמובן מנוע הזרקה רב נקודתית מול מנוע הזרקה חד נקודתית. אם תשאל את אשתי, אז הפונטו עדיפה על האונו בכל פרמטר (האמת, גם לדעתי). נעשה זינוק אדיר מהאונו לפונטו.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 10
|
לא זה ולא זה
אסור לך לשכוח דגם של שנת 98 אין מד חום מנוע בגלל זה בעלי מוסכים עושים כסף
טוב . אוטו מתחמם אין שליטה בסוף מה שתמיד קורה הולך ראש מנוע סיפור כזה עלות שלו קרוב 4000 ש,ח במקרה טוב |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
|
yorem, בחלק מהדגמים של פונטו דור ראשון לא היה שעון חום ובחלק היה, זאת ללא קשר למודל.
בדגמי ה-SX75 וה-HSD יש שעון חום באופן ודאי. טיפול ראש מנוע כולל יישור ומילוי עולה כ-2500 ש"ח במורשה. מאיפה הבאת את ה-4000? בסה"כ, הרכב לא רע בכלל והמנועים שלהם די אמינים כל עוד טופלו כראוי. אביעד, ברכב בן 10 בערך אני מאמין שכרית האוויר לא במצב נפיץ ולכן הייתרון הזה לא כ"כ קיים, לדעתי, בהשוואה לאונו.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010) נערך לאחרונה על ידי raanan_t : 08-04-08 ב 02:14. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
10 שנים זה בדיוק תאריך התפוגה שלה אם אני זוכר נכון. מעניין כמה עולה להחליף אחת.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 10
|
רעננן
תאמין לי שאני יודע סיבה כי אני מחייב לקוחות דבר ראשון .
שיפוץ ראש מנוע בלבד ללא עבודה 1200 ש"ח איפה שאר תוספות טרמוסטט = 150 נוזל קירור = 100 ניקוי רדיטור = 180 חומר אטימה = 80 סט שליף לראש מנוע לפונטו = 270 ניקוי רדיטור = 180 שעה עבודה במוסך רשת 250 ש"ח תוסיף 3.5 שעות עבודה ב 750 ש"ח 960+750+1200=2910 + מע"מ 465.6 3375.6 ידידי הטוב וזה במקרה טוב במקרה שיש ללקוח יש מזל כי מחליפים עוד חלקים |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ראשון לציון מערב, קרוב לים
הגלגלים שלי: minichamp, maisto, burago
הודעות: 68
|
אז ככה: 1200 ש"ח על שיפוץ ראש ועוד 270 ש"ח על סט שלייף???!?!?? איפה אתה חי תגיד לי?
עלות שיפוץ ראש של פונטו + סט אטמים ( V.R, או ELRING) + החלפת גומיות שסתומים+ סט ברגים הינה בסביבות 600-650 ש"ח כולל מע"מ. טרמוסטט עולה 110 ש"ח כולל מע"מ. ניקוי רדיאטור? בשביל מה? מישהו אמר שעם החלפת ראש צריך לנקות רדיאטור? אפשר גם להחליף אגזוז, אבל זה לא אומר שבאמת צריך לעשות את זה... חומר אטימה? באיזה חומר אטימה מדובר בדיוק? הרי אתה מרכיב סט אטמים, אז על איזה חומר אטימה אנחנו מדברים? סיליקון? בקיצור ולעניין, המחיר שאתה גובה הוא יקר להחריד, בעיקר מכיוון שהעלוץ שיפוץ הראש הינה מוגזמת ביותר, גם שאר מחירי החלפים שנתת גבוהים. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 10
|
אני מנסה באמת להבין על מה ויכוח
אפשר לבדוק את עובדות שיפוץ ראש מנוע עולה 550 ₪ איפה רווח של מוסך ??.
אל תשכח שמדובר במוסך רשת ולא מוסך מדרכה ?? טרמוסטט חליפי לפונטו 8 שסתומים אפשר להשיג גם ב 80 שח אבל זה לכדאי גם ללקוח וגם למוסכניק שמתקן במוסך רשת רק אורגינאלי תבדוק מחיר 150 מעל בדוק נכון שחור אטימה מגיע עם סט סתמים לראש מסכים במיליון אחוז ידידי תבדוק תזמין סט סתמים חלפי ואני אחראי לכך שלא תקבל בסט סילקון דבר אחרון וחשוב אני עובד בתחום ואני זה שמחייב לקוחות אני טוב מאוד על מה אני מדבר אני פה כדי לעזור ולתת מי ניסיון שלי כי את כל שטיקים אני מכיר " שבוע טוב מברוך " |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ראשון לציון מערב, קרוב לים
הגלגלים שלי: minichamp, maisto, burago
הודעות: 68
|
המחירים הנ"ל אצל משפצי הראשים, אתה לוקח את הראש ומחזיר אותו משופץ. אלו המחירים. כמה אתם עושקים את הלקוח זה כבר משהו אחר.
אני דיברתי על טרמוסטט מקורי לפונטו. עם סמלי פיאט ושאר עוונטות. עולה 110 כולל מע"מ. בדוק. אחד כזה נקנה על ידי לפני משהו כמו חודש חודש וחצי. נו באמת, לחייב על הסיליקון, זה כמו שתתחילו לחייב עבור החשמל של מברגת האוויר ועבור הקפה של המכונאי. מה עוד שהדעות לגבי נחיצות הסיליקון הינן רחבות. ויש שטוענים שלא צריך למרוח כלום ויש כאלה שטוענים שכן צריך למרוח. אם נוסיף עוד עבודה + רווח למוסך , המחיר עדיין לא צריך לעבור את ה 2000 ש"ח. לכן ההצעת מחיר שכתבת הינה לטעמי מוגזמת בעליל. |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד