מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-07-07, 08:57   #41
Guest
 
הודעות: n/a
צטט:
במקור פורסם על ידי uno_ies_1400
אז לא הבנתי ??
היוניט של ה-82-68 יתאים לאונו?? כאילו יש מצב שהמאוור יקרר את המיים לטמפרטורה של 68 מעלות ויפסיק לאחר מכן? או שזה ישאר כמו שזה אצלי עכשיו??? (המאוור מתחיל לעבוד ולא מפסיק)
יונית זאת תגרום למאורר לעבוד כמעט כל הזמן.

אם כבר כך, אתה צריך למצוא גם טרמוסטת שנפתח במעלות נמוכות יותר.
 
ישן 27-07-07, 20:04   #42
Guest
 
הודעות: n/a
תגובה למלבין>>>צריך להגיד תודה שהיא עובדת בצורה הזא

כמו שאמרתי
רכב גאוני
מתקרר מהר ומתחמם לאט
תלמד מהנסיון שלי
שהיוניט הולך , הראדיאטור גמר את הסוס או אפילו פקק מים סיים את דרכו וכל המים נשפכים בסירקולציה
חשוב שיהיה לך מנוע שמתקרר מהר
במיוחד שאתה עושה עצירות כל חצי שעה כדי לא לדפוק ראש מנוע
אז תן למאוורר לעבוד כמו שתוכנן ותגיד תודה ליצרני הפיאט כל פעם שאתה נכנס לרכב הזה
אני עוד לא נתקלתי ברכב שמתקרר כל כך מהר כמו פיאט אונו

ד"א
טיפ קטן לשמור על המנוע שלך ועל כל יחידת הקרור על מרכיביה
לאחר נסיעה מאומצת - לדוגמא: עירונית בפקק עם מזגן
תן למנוע לעבוד כמה שניות עד דקה כדי שטמפרטורת נוזל הקרור תתיצב
זה רלוונטי לכל סוגי הרכב, אין צורך לכבות מנוע מיד כאשר עוצרים
זאת אחת הסיבות שהמאוורר בפיאט ממשיך לעבוד עוד כמה שניות לאחר שהמנוע נכבה
אם תעמוד כמה שניות לפני כיבוי מנוע תראה שהמאוורר יסגר פחות או יותר בו"ז למנוע

טיפ קטן נוסף, לאחר נסיעה עם מזגן, תכנן את סוף הנסיעה כך שתכבה את המזגן כמה שניות/דקות לפני כיבוי מנוע .
יאריך את חיי המנוע והמזגן
 
ישן 28-07-07, 02:34   #43
Guest
 
הודעות: n/a
Re: תגובה למלבין>>>צריך להגיד תודה שהיא עובדת בצורה

צטט:
במקור פורסם על ידי nedved
כמו שאמרתי
רכב גאוני
מתקרר מהר ומתחמם לאט
תלמד מהנסיון שלי
שהיוניט הולך , הראדיאטור גמר את הסוס או אפילו פקק מים סיים את דרכו וכל המים נשפכים בסירקולציה
חשוב שיהיה לך מנוע שמתקרר מהר
במיוחד שאתה עושה עצירות כל חצי שעה כדי לא לדפוק ראש מנוע
אז תן למאוורר לעבוד כמו שתוכנן ותגיד תודה ליצרני הפיאט כל פעם שאתה נכנס לרכב הזה
אני עוד לא נתקלתי ברכב שמתקרר כל כך מהר כמו פיאט אונו

ד"א
טיפ קטן לשמור על המנוע שלך ועל כל יחידת הקרור על מרכיביה
לאחר נסיעה מאומצת - לדוגמא: עירונית בפקק עם מזגן
תן למנוע לעבוד כמה שניות עד דקה כדי שטמפרטורת נוזל הקרור תתיצב
זה רלוונטי לכל סוגי הרכב, אין צורך לכבות מנוע מיד כאשר עוצרים
זאת אחת הסיבות שהמאוורר בפיאט ממשיך לעבוד עוד כמה שניות לאחר שהמנוע נכבה
אם תעמוד כמה שניות לפני כיבוי מנוע תראה שהמאוורר יסגר פחות או יותר בו"ז למנוע

טיפ קטן נוסף, לאחר נסיעה עם מזגן, תכנן את סוף הנסיעה כך שתכבה את המזגן כמה שניות/דקות לפני כיבוי מנוע .
יאריך את חיי המנוע והמזגן
מה כל כך גאוני בפיאט אונו? המערכת עובדת בדיוק כמו בכל רכב אחר.
איך בדיוק נסיעה עירונית עם מזגן מאמצת את המנוע?
איך כיבוי המדחס של המזגן כמה שניות / דקות לפני סיום הנסיעה מאריך את חיי המנוע?
 
ישן 28-07-07, 16:51   #44
Guest
 
הודעות: n/a
נסיעה עירונית כהגדרה היא נסיעה יותר קשה לרכב
זאת נסיעה במהירות איטית עם עצירות תכופות
הכל עובד יותר קשה
להבדיל מנסיעה במהירות של 90 קמש שזו המהירות האופטימלית לרכב

אם אתה לוקח מנוע לא דווקא של רכב, ומוסיף לו מערכת נוספת שלא הייתה חלק מהתכנון המקורי
(כגון מזגן) המנוע עובד יותר קשה
תאר לעצמך שתיסע על אופניים ויוסיפו לך נורת דרך עם דינמו (כמו שפעם היה) ונראה אם יהיה לך יותר קל לנסוע.

ומה גאוני ברכב הזה? פשוט,זול,חלקים זולים אבל בנוי ומתוכנן בצורה מעולה
תראה לי כמה רכבים שורדים כל כך הרבה זמן
היום יש רכבים שאחרי 4 שנים עדיף לך לזרוק ולקנות חדש (מי אמר רנו מגאן?)
שלא נדבר על שנות ה-90 המוקדמות
יש אולי שני רכבים מאותה תקופה שלא צריכים מכונאי צמוד:
1.סובארו ג'סטי
2.פיאט אונו (ידני)
 
ישן 28-07-07, 22:22   #45
Guest
 
הודעות: n/a
כנראה שאתה ממש לא מבין את פרוש המושג "מנוע מתאמץ".
אבל לא חשוב.

כל רכב צריך מכונאי, אבל אם כבר החתלת לדבר על זה אז - FORD FIESTA 81-89
אונו כן צריך מכונאי - אתה כן צריך להחליף רצועת תזמון מדי פעם.
ואם מדובר באונו 45 אז תצטרך להחליף את השרשרת תזמון כולל המכסה .
FORD FIESTA בשנים ההם זה רכב מאד מוצלח ,אמין , וחזק.
 
ישן 29-07-07, 14:16   #46
Guest
 
הודעות: n/a
אכן אדי צודק ויש לציין כי העמידות נגרמת בעיקר מראש מנוע מברזל ולא אלומיניום כמו ברכבים היום .
וגם שלרכב הזה אין כלום חוץ ממנוע שזה פותר המון בעיות אחרות.
עמית
 
ישן 29-07-07, 14:49   #47
Guest
 
הודעות: n/a
כן, אני קורא לזה - החלפת אטם ראש באמצע כביש מהיר.

ו NEDVED, אל תשווה אפילו אמינות של אונו לאמינות של פיאסטה.
פיאסטה ממש לא מתקלקלת.
 
ישן 21-08-07, 13:56   #48
Guest
 
הודעות: n/a
כן אדי הייתה לי פיאסטה שהייתה בתקופה ואף פעם לא התקלקלה ואמינה מאוד בהרבה יותר מאונו
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:13.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד