![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני ממליץ לבדוק כמו שארילו ציין את צמות החשמל (האחראיות על מתן זרם לסטרטר) אצלי ברכב פשוט הסרתי את הצמות המקוריות ושמתי צמות חדשות . מאוד פשוט תגש לקנות כבל זרם גבוה (חצי ס"מ עובי ) עם נעלי כבל (טבעת עם חור ) תוריד את הצמות המקוריות . תמדוד את האורך והצורה תייצר חדשות ותרכיב מחדש . לא תאמין לשיפור ברכב . המתח הכללי עלה אצלי ברכב כמעט בוולט שלם . הצמות המקוריות "מתעייפות" עם השנים .
יתכן וזה לא יפתור את הבעיה והיא אכן בסטרטר (אולי באלקטרומגנט שבו ) אבל זה ממולץ בלי קשר לכלום . גש לחשמלאי רכב שיבדוק לך את המתנע . עמית |
|
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד