![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
מה עדיף למלא במיכל העיבוי ?
מדובר בפיאט פנדה 2005 חביבה שמפלס נוזל הקירור ירד לאחר שנה במיכל העיבוי לקו המינימום.
ברשותי מיכל מקורי של פראפלו UP כחול - ובו נוזל קירור אדום. בהוראות השימוש המקוריות באנגלית על התוית נאמר להוסיף את הפראפלו ביחס 50% למים. מה עדיף ? 1. מי ברז רגילים. (לא צויין אחרת על התוית באנגלית - אך המים בארץ גרועים ומלאי אבנית בפרט בעירי ירושלים.) 2. מים מזוקקים. (קראתי בפורום טענה שהם חומציים ומזיקים). 3. לא להוסיף דבר ולמלא פראפלו טהור.(כדי לא להסתכן במים מזיקים, ובלאו הכי מדובר בתוספת קטנה יחסית של 200-300 CC.) תודה רבה מראש לכל העונים! |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
למלא נוזל קרור שלא מצריך ערבוב עם מים (מכל סוג שהו).
כבר הסברתי כמה פעמים על סוג מומלץ של נוזל קרור. |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כפי שנאמר פעמים רבות בפורום- רק פראפלו. כבר יש לך - מעולה!
הבעיה במי ברז- ומה שמזיק גם כנוזל קירור, אבל בעיקר עבור המצבר- זה הכלור. מים מזוקקים אינם חומציים. הם בpH נייטרלי. מי ברז- בעלי נטייה לבסיסיות דווקא. מנוזל קירור אתה רוצה נק' רתיחה גבוהה, נק' קיפאון נמוכה, שלא יגיב עם שום חומר היכן שהוא נמצא במערכת הקירור, שלא יהיו לו תכונות פולריות- כלומר שלא יצבור על עצמו מינרלים, ושישמור על תכונות אלו לאורך זמן, למרות שינויי תנאים תכופים (טמפ' בעיקר). נוזל קירור טוב עולה כמו פארפלו. נוזל קירור אחר יעלה קצת פחות, לא שווה כלום, ולכן אח"כ יעלה ביוקר.. |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
נשאר לי פארפלו כחול, לא משומש
פארפלו כחול בצבע אדום? איזה צבע יש ברדיאטור?
לא חשוב בכל מקרה, יש פארפלו כחול מוכן לשימוש, אין צורך בערבוב, אבל אל תוסיף כחול לאדום. נ.ב. בזמנו קניתי 6 ליטר פארפלו, השתמשתי ב 4.5 , ונשאר לי בערך 1-1.5 ליטר כחול, לא משומש, אם זה יספיק לך בקיף, בחולון. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד