![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
.
יכול להיות שמצבר פשוט לא נטען במלואו?
יתכן וטעינה לא מתבצעת כמו שצריך , המתח על המצבר יהיה עדיין 12, אבל מבחינת האנרגיה הוא לא מלא, זה מספיק בשביל להניע אחרי כמה שעות, אבל אחרי 24 שעות זה מתרוקן לבד, או אפילו מספיק שיש צרכן קטן (אזעקה למשל), והוא פורק אותו. אני מניח שכל חשמלאי יכול לבדוק את זרם הטעינה, ואפילו יותר טוב, אם יבדוק האם מצבר נטען במלואו אחרי נסיעה. מה שאתה יכול לעשות, שים את המצבר שלך באוטו של חבר, אחרי יום נסיעה שים אותו אצלך וחכה 24, במידה ובעיה בטעינה, ואין לך בריחת זרם, הוא אמור להניע, ואז תחפש סיבה שהוא לא מניע, אלטרנטור למשל. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד