![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
המזרקים נכנסים מהצד בסעפת יניקה, כך שיתיזו ממרכז תא השריפה.
בדיקה זריזה שלהם אפשר באמצעות רב-מודד רגיל- בדיקת התנגדות- בהתאם לנתוני יצרן (סדר גודל של 14 אוהם משהו כזה..- אבל מופיע בהינס) זאת לאחר הוצאת חיבור המתח אליהם כמובן. בדיקת ספיקה זה במכשיר ייעודי לכך, בחלק מהמוסכים יש, וכמובן אצל מי שהמתעסק בהזרקות. כמובן שיכולה להיות גם בעיה אחרת כמו גומיה של המזרק, או משהו בתוכנת ניהול מנוע וכו וכו. מכון הזרקות, בבדיקה קצרה יאמת או יפריך האם הבעיה היא באחד המזרקים. |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד