מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי פוליש ווקס מתיש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מייק-אפ ;)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-06-07, 16:10   #1
Guest
 
הודעות: n/a
המזרקים נכנסים מהצד בסעפת יניקה, כך שיתיזו ממרכז תא השריפה.

בדיקה זריזה שלהם אפשר באמצעות רב-מודד רגיל- בדיקת התנגדות- בהתאם לנתוני יצרן (סדר גודל של 14 אוהם משהו כזה..- אבל מופיע בהינס) זאת לאחר הוצאת חיבור המתח אליהם כמובן.

בדיקת ספיקה זה במכשיר ייעודי לכך, בחלק מהמוסכים יש, וכמובן אצל מי שהמתעסק בהזרקות.
כמובן שיכולה להיות גם בעיה אחרת כמו גומיה של המזרק, או משהו בתוכנת ניהול מנוע וכו וכו.

מכון הזרקות, בבדיקה קצרה יאמת או יפריך האם הבעיה היא באחד המזרקים.
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:38.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד