מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

צמד חמד
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי פוליש ווקס מתיש
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי שעה וחצי של ניקיון חיצוני לבראבוו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 30-05-07, 00:42   #1
Guest
 
הודעות: n/a
אף פלאג לא מוציא שני ניצוצות. אם היה כזה פלאג, אז אלפארומאו לא היו מייצרים מנוע TWIN-SPARK.
החשמל תמיד שואף לעשות את הדרך הקצרה ביותר, ולכן הוא תמי יקפוץ למרווח אחד ויחיד. כאשר אותו מרווח יישחק (בלאי טבעי של הפלאג) אז הניצוץ יעבור דרך המרווח השני. פלאג בעל שתי אלקטרודות פשוט מחזיק יותר זמן מעמד, ונועד לרכבים החדשים שעושים טיפול כל 30,000 ק"מ וצריכים פלאג שיחזיק מעמד במצב טוב כל התקופה.

חוטי ההצתה של ספליטפייר לא יוציאו עוד כמה סוסונים מהמנוע שלך. במקרה הטוב הניצוץ יהיה קצת יותר חזק, ושריפת הדלק תושפע מכך - אבל ממש מעט.
בנוסף, החוטים האלה מעמיסים על מערכת ההצתה וגורמים לבלאי גבוה יותר - בגלל שהיא נדרשת לספק מתח גבוה יותר.

תשתמש בפלאגים סטנדרטיים (לא קרים, ולא חמים), ותדאג שיהיה לך סט חוטי הצתה במצב טוב מתוצרת טובה (בוש וכו').

תטפל באוטו שלך, ושים סט צמיגים איכותי - זה יעשה לבד את ההבדל.
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:12.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד