![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
פתרון לבעיית הטורים הלא יציבים בספייס ורשמים מהמוסך המרכזי
היום לראשונה הייתי במרכזי של פיאט ברמת החייל אני חייב לציין לטובה את השירות והמקצוענות באמת ברמה גבוהה המחירים קצת איכזבו אותי אבל לא נורא. בכל מקרה הכנסתי את הרכב לטיפול ובדקתי לגבי הבעייה של הטורים הנמוכים והלא יציבים בסרק ללא מזגן.
אז ככה המנהל הטכני הוא שקיבל אותי והסביר לי שיש 2 אופציות לבעייה 1)בית מצערת 2)מערכת הצתה או מחשב. בקיצור לאחר בדיקה קצרה התגלה אצלי תקלה בכוהל והוא הוחלף לחדש במחיר של 900 שקל לפני עבודה! המצערת הייתה בסדר וזה פתר את הבעייה במקרה שלי שלפי המנהל הטכני מאוד נדיר שהבעיה היא הכוהל. כמו כן נאמר לי שב-60% מהמקרים הנ"ל תוסף דלק K44 יפתור את הבעיה מכיוון שזאת בעיה שנגרמת אצל רכבים שרוב נסיעתם בתוך העיר ובשאר המקרים זה באמת ניקוי בית מצערת שזה 600 שקל ושעתיים עבודה. בכל מקרה לכל מי שסובל מהבעיה אני ממליץ להשקיע 100 שקל בתוסף טוב שיכול לפתור את הבעיה ולבדוק האם יש שיפור במהלך שבוע לאחר מכן מאשר להכניס את הרכב למוסך ולשלם הרבה יותר כסף וזמן. והשיא של היום הזה שנייה לפני שיצאתי החוצה בדיוק ראיתי פרארי כסופה עם לוחית ישראלית נכנסת לתוך רחבת הטיפולים ולרגע היה לי נדמה שהרטבתי את עצמי אמא איזה רעש גם אני רוצה...
|
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ה44K מחולל פלאים !
ולמה ב100 ש"ח אני קניתי ב70 |
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
במרכזי
במרכזי רצו 100 שקל לא נורא לא נפשוט את הרגל בגלל זה.
|
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
פרארי??? פששש אתה באמת בר מזל.
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
סתם הערת אגב:
אומרים כויל (סליל באנגלית) או סליל הצתה בעברית. כוהל זה סתם שיבוש שנובע מבורות. |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
"ניקוי בית מצערת שזה 600 שקל ושעתיים עבודה."
ממש גניבה 600 שקל בשביל הניקוי.... שחרון |
|
|
#7 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
Re: פתרון לבעיית הטורים הלא יציבים בספייס ורשמים מהמוסך המרכ
צטט:
גם לגבי ה- 44K אני מופתע, כי הם אמרו לי בפירוש שזה לא פותר את הבעיה ברגע שהגעת למצב שהטורים כבר לא יציבים וצונחים בזמן בלימה. הם אמרו רק שאולי זה יכול לשמור על מצב תקין לארוך יותר זמן לאחר שנעשה ניקוי בית המצערת. מעניין, מי היה הבוחן שדיברת איתו (זה שאתה קורא לו המנהל הטכני) ? לגבי הפרארי - סיכוי טוב שזו של מיכאל לוי יו"ר קבוצת סמל"ת או במילים אחרות ה!יבואן של פרארי לארץ (וגם פיאט, אלפא, לנצ'יה וקאיה). יש לו כנראה שתיים כאלה. נ.ב.: אחלה חדר המתנה יש להם במרכזי. תמיד יש שם איזו אלפא יפה בין אם בחוץ או במוסך ואני גם תמיד הולך לראות את הגרנדה פונטו בטרייד אין שמאחור (חבל ששמו את ה- 1200 דווקא). |
|
|
|
#8 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
א\
אז ככה קודם כל היועץ שירות שלי היה דוד שולימאן וכששאלתי אותו לגבי הרעידות בטורים בסרק בעמידה במקום הוא קרא למנהל הטכני שאני לא יודע את שמו כי לא שאלתי. הוא הסביר לי על כל מה שרשמתי.
אמר לי במפורש ניקוי בית מצערת זה שעתיים ועבודה ו600 שקל. והטורים לא צונחים בזמן הבלימה עצמה אלא אחרי עמידה ממושכת במקום במצב סרק. בכל מקרה אצלי החלפת הכוהל לפי שפתם פתר את הבעיה שילמתי חתיכת מחיר אבל שיהיה. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד