מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT בשלג1
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-08-15, 20:41   #1
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
מאורר רדיאטור עייף שהוביל לצרות אחרות

אהלן,
רציתי לקבל את דעתכם לגבי מקרה שקרה לי אתמול בפונטו דור 1.

עמדתי בפקק משהו כמו 5 דקות, באמצע יצאו לי אדים ומים מפתח המזגן,
טמפרטורת המנוע לפי השעון הייתה כמעט 3/4.
(רק בשבת בדקתי מים ושמן הכל היה תקין- אני מקפיד לבדוק)
כל נוזל הקירור שהיה נשפך, חיפשתי את מקור הנזילה- לא מצאתי.
אך בתוך האוטו מתחת לשטיחונים רואים בבירור רטיבות.

לפי מה שאני מבין נפרץ הרדיאטור חימום ובשביל להחליפו צריך לפרק את כל הדשבורד?
הסיבה לכך לפי מה שראיתי אחר כך שהמאוורר של הרדיאטור לא נכנס לפעולה.
בדקתי את זה היום מצאתי שהפיוז של ה40 אמפר בתא המנוע שרוף.
החלפתי פיוז המאוורר חזר לעבוד אבל הוא מרעיש מאוד.
ניסיתי לסובב אותו ידנית, הוא חורק וזז קשה- זה מאוורר שכבר החלפתי לפני כשנתיים שלוש מפירוק.

בינתיים פירקתי את הצינורות מהרדיאטור וסתמתי אותם, מילאתי מים רגילים רק על מנת לוודא שאין נזילות או נזק לראש חלילה.

יש דרך לתקן את המאוורר או שפשוט כדאי להחליף אותו שוב?
והבעיה היחידה שתהיה לי בלי הרדיאטור חימום זה לקפוא בחורף נכון?
s_heny מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-08-15, 22:26   #2
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
2 אפשרויות בפניך
א. החלפת רדיאטור חימום (מצריך פירוק הדשבורד)
ב. ביצוע מעקף רדיאטור חימום,נוזל קירור לא יעבור דרכו לכן לא יהיה חימום ברכב.

בקשר למאוורר,כשיש ספק אין ספק,מומלץ לשים חדש ולא לחפש אחד מתפרק בפירוקיות..
לא הבנתי מה הקשר בין הרדיאטור חימום למאוורר של הרדיאטור בחזית ולתקלה.

נערך לאחרונה על ידי Nuker : 25-08-15 ב 22:29.
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-15, 22:40   #3
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
הפיוז נישרף כי המאורר מיסתובב קשה והוא סוחב זרם גבוהה מהרגיל תחליף לחדש או אחר מפרוק
אולי לdavidmzr יש אחד במצב טוב
לגבי החימום הפנימי אין מה לעשות זה פרוק כל הדש בורד
Matansab החליף בעצמו אחד כזה דבר איתו הוא יוכל להדריך אותך איך לעשות את זה
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-15, 23:03   #4
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
אם תרצה להחליף רדיאטור אני אשמח לתת יד.
אגב, יצא לך להתקל בפונטו דור ראשון בפירוקיה בבאר שבע בזמן האחרון? אני צריך בורר מהירויות למזגן מקורי (4 מהירויות)
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-15, 23:43   #5
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
היי מתן,

יש הרבה פירוקיות בבאר שבע,

תנסה אצל גרר אבי, וייצמן(מאחורי השוק)

או כדורי, ס.א (עמק שרה)

משם אני בדרך כלל לוקח חלקים מפירוק.

כמה זמן לקח לך לפרק את הדשבורד?
s_heny מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-08-15, 23:54   #6
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
אתה יכול לראות כאן הכל: http://www.carsforum.co.il/vb/showth...9E%D7%95%D7%9D

אני יודע איזה פירוקיות יש בעיר. שאלתי האם ידוע לך על אחת שיש בה פונטו דור ראשון.
אין לי זמן לטייל בין פירוקיות, צריך לגשת ישר לעניין.
התקשרתי לס.א השבוע, אמרו שאין להם דור ראשון. אין לי את מספרי הטלפון של השאר.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-08-15, 00:02   #7
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
הפעם האחרונה שהסתובבתי בפירוקיות הייתה לפני חודשיים שלוש, ואז חיפשתי חלקים לספייס.

מאמין שביום שישי יהיה לי זמן להסתובב אני אחפש לך בשמחה.

אתה צריך את הכפתור הפלסטיק? או את הוסת עצמו?
s_heny מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-08-15, 00:13   #8
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
את הבורר עצמו. מניח שלא יסכימו למכור את הבורר לבד, אלא עם כל היחידת שליטה של המזגן.
בכל מקרה, אל תעשה זאת במיוחד בשבילי, ובטח שלא ביום שישי הקרוב, כי ביום חמישי הפונטו דור ראשון שאצלי, ככל הנראה תוחזר לבעליה.
נהיה בקשר בעניין הזה.
בעוונותי לא שמרתי את המספר שלך. שלח הודעה ונתאם בעניין החלפת הרדיאטור.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-08-15, 21:52   #9
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
מתן הייתי היום אצל וייצמן יש אצלו 3 פונטו דור 1- אם זה עדיין רלוונטי.

פירקתי את המאוורר שלי, סליל אחד שלו היה מנותק וגם המיסבים עייפים, מגנט שהשתחרר מהמקום.. קיצור גמור.

בכל מקרה הבאתי מאוורר אחר, מפונטו דור ראשון מחבר.. רק ששם מיקומי הברגים שונים (המנוע של המאוורר יותר קטן)
אז אצטרך לפרק את כל הכונס ולהשתמש בכונס של המאוורר שהבאתי ולראות אם הוא יתאים.

נתקלתי בקושי לפרק את הכונס אצלי (המנוע של ההגה כח מפריע)
(הוצאתי בינתיים את המאוורר הישן מתוך הכונס כשהוא עדיין בתא המנוע.

יש סיבה למה אני מחליף כבר 2 מאווררים.

כשהיו לי בעיות עם המזגן (בריחת גז) אמרו לי שבגלל שהמאוורר לא נכנס לפעולה ישירות עם פעולת המדחס של המזגן, יש לחץ ולכן בורח הגז- לכן הותקן ריליי שמקבל פקודה בעת לחיצה על לחצן המזגן ומפעיל את המאוורר על מהירות גבוהה.

מעולם המהירות הנמוכה לא נכנסה לפעולה אצלי.

מתי היא צריכה להיכנס לפעולה.

היות וכבר הכל מפורק אני אטפל גם בזה.

ומה ההתנגדות האופיינית של הנגד- נבדוק גם אותו.
s_heny מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-08-15, 13:09   #10
s_heny
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: Spice Young 1.2 2001
הודעות: 107
הוחלף היום המאוורר, 110 שח מפירוק- גרר אבי.

שמתי צינור מגשר בין זוג הצינורות שהלכו לרדיאטור הפנימי.

החלפתי לנוזל קירור חדש של ולאו.- ניקזתי אויר מ2 הפרפרים.

אפשר לחזור לנסוע.

לגבי הנגד לא היה לי מושג מה ההתנגדות האופיינית, אז פשוט חיברתי נורה בטור וראיתי שהיא נדלקת יותר חלש, אז ככה שהוא לא מקוצר או מנותק.

לגבי המהירות הנמוכה לא היה לי מושג מה לעשות, אז בינתיים אני עובד רק על הגבוהה.

המאוורר נכנס לעבודה יחד עם הפעלת המדחס של המזגן או לפי חום המנוע, בין הרבע לחצי.
s_heny מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
התנגדות נגד מאורר רדיאטור gibson9655 פונטו - טכני 2 23-01-14 16:15
מאורר רדיאטור (ונדטה) הפסיק לעבוד , מודל סי אי פונטו - טכני 31 13-11-10 20:34
על סוחרים וחיות אחרות+חידה. simon377 אוף טופיק 20 21-11-08 14:48
סטרטר עייף?? יש חייה כזאת ?? פורום הגראז' 7 11-02-07 19:46
מהירות 1 של מאורר רדיאטור פורום הגראז' 0 24-04-06 13:13


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:32.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד