![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אל תשכחו שיכולים להיות פגמי ייצור גם בתיבה רציפה אמינה ומתוצרת יפן והאחריות בדיוק אמורה לכסות דברים כאלה.
|
|
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
דרך אגב, התיבה הרציפה היא תוצרת סובארו? אני זוכר פעם ששמעתי שהתיבה הרציפה בפונטו היא תיבה של סובארו. זה נכון?
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
בהתחלה אמרו שהתיבה היא תוצרת סובארו אחר כך זה תוקן ואמרו שהיא מתוצרת חברת האם של סובארו = FUJI (אותם האלה מהמצלמות והפילמים, גם)
האמת היא שהתיבה היא תוצרת AISIN היפנית ועכשיו הקטע הלא ברור - FUJI היא הבעלים של AISIN הוא ההיפך או שגם FUJI וגם AISIN שייכים לאותו קונצרן. או שבכלל אין קשר ישיר ביניהן. מי שיש לו סבלנות לנבור קצת בגוגל יימצא את התשובה. בכל מקרה זו תיבה רציפה שהייחוד שלה הוא שיש לה ממיר מומנט, קלת משקל ומתאימה למנועים קטנים, לכן היא לא קיימת במנוע ה- 1400 של הפיאט פונטו ספייס (לא הביאו לארץ). המנוע כבר גדול מדי על התיבה, כנראה. |
|
|
|
#14 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
http://www.aisin.com/product/automot...etrain/ot.html חפש באותו דף את: " FWD Continuously Variable Transmission (XA-10LN) " |
|
|
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
לא הביאו אותה לארץ עם הגרנדה, כי הם טוענים שעכשיו זה יקר מידי.
היא משווקת באירופה למיטב ידיעתי. |
|
|
|
#16 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
לגרנדה-פונטו אין תיבה רציפה או אוטומטית "רגילה" אלא רק תיבה רובוטית. מה שלא מביאים לארץ זה את מנוע ה- 1400, 16V, עם 95 כ"ס. לפונטו ספייס (MK2b) היה מנוע 1400 שלא הביאו לארץ בכלל. |
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
טעות שלי, צודק, התכוונתי לספייס.
לגבי הגרנדה, אני חושב שהרציפה עדיין משווקת, אני צריך לבדוק את זה. המנוע הגיע בגרסאות ה Sporting ולכן לא יובא ארצה, וחבל שכך לדעתי ! |
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד