צטט:
במקור פורסם על ידי יונתן-30
אני חושב שהבלם בגלגל האחורי שמאלי שלך התחמם יותר משאר הבלמים האחרים בגלל שהוא נמצא קרוב לדוד האחורי של האגזוז ובגלל החום שנפלט מהאגזוז זה גורם לו להחתמם יותר ... שמתי לב לזה שגם אצלי זה ככה שאותו בלם מתחמם יותר משאר הבלמים וזו ההנחה שלי . כבר קרה לי שאימצתי את הבלמים כשירדתי מהחרמון עם עוד אנשים ברכב והרגשתי שיותר קשה לרכב לעצור והדוושה היתה יותר רכה בלחיצה והייתי צריך ללחוץ אותה יותר חזק .
כשבלמת בפתאומיות ולחצת את הדוושה לגמרי בבת אחת , מערכת ה- ABS שלך נכנסה לפעולה ומנעה ממך בלימה מוחלטת שזהו מצב תקין . המערכת הזאת מונעת הינעלות הגלגלים והחלקה של הרכב למשל כשהכביש רטוב או שהצמיגים שחוקים , בעת בלימה חזקה .
לפי מה שידוע לי יש משאבה מרכזית אחת שמזרימה נוזל בלמים .
אבל בכל מה שקשור לבלמים עדיף לא לשחק משחקים ולהקשיב לאיש המקצוע שבדק לך אותם .
|
מעולה תגובה לעיניין ,תודה !!
עכשיו לגבי הABS אפשר לקבל איזה הסבר קצר ? מה זה "מנעה ממני לעצירה מוחלטת" ? וצריכה להידלק נורה כולשהיא ? כי אני זוכר שלא נידלק לי כלום , אבל כשאני מתניע את הרכב הנורה נדלקת ולאחר שתי שניות נעלמת.