![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
המלצה בנוגע לנוזל קירור
שלום לכולם קודם כול!
לכל מי שיש לו בעיית התחממות וכאלה.. אני ממליץ לרוקן את כול המים שיש ולנקות את המיכל של המים ואת כול המערכת ותשימו רק מים ירוקים שזה גם מונע חלודה וגם מתחממים יותר לאט.. טיפה עבודה טיפה יותר כסף אבל שווה ושומר על המנוע!! המנוע הפסיק להתחמם לי הוא מגיע עד קו אחד מעל החצי וזהו ושהיה לי את המים הרגילים הוא היה מגיע ל3-4 קווים בערך .. (המים הרגילים גם יוצרים חלודה וליכלוך וזה גם גורם להתחממות נוספת ממה שיש) אני בטוח שלרובכם אני לא מחדש שום דבר אבל לכאלה שכן שמחתי לעזור! |
|
|
|
|
#2 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ניקוי הרדיאטור פעם בכמה שנים , ובדיקה/החלפה של הטרמוסטט, יעזרו אף יותר לצנן את הפיאט....
ימנעו תקלות יקרות , אי נעימות והוצאות כספיות מיותרות.
|
|
|
#3 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני ממליץ לכולם לדבוק בהוראות היצרן ולהשתמש רק בנוזל PARAFLU הכחול למילוי במיכל המים. זהו הנוזל הייעודי לרכבי פיאט שעושה את כל הפעולות שציינת לעיל. ממליץ לקנות את הנוזל המוכן שמגיע בפחיות, המחיר הוא בערך 30 ש"ח לפחית ושתיים כאלו מספיקות למילוי כלל המיכל.
ועוד משהו, לכל מי ש"מנקה" את הרדיאטור שלו ואת מיכל המים באמצעות מי ברז, אתם משאירים שם משקעים כמו אבן וכו' שלא חסרים במים בישראל ולטווח הארוך רק מזיקים למערכת. ועוד משהו, מד החום לא אמור לעבור את החצי שלו, גם לא בקו. אני מכיר מישהו שאמרו לו במוסך שייסע ככה ושזה כלום וכו' ובסוף הלך לא ראש מנוע - סיפור אמיתי עם נזק של 3500 ש"ח. |
|
|
#4 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
העלייה לשורש משער הגיא, זוחלים במהירות 20 קמ"ש עם מזגן עובד בפונטו אוטומטית ובחוץ חם! לא סביר שחום המנוע עולה בקו אחד או אולי שניים אם זה שיא השרב (31 מעלות בחוץ) וברגע שהפקק משתחחרר והמהירות עולה החום במהרה חוזר למצב התקין. זה לא מצב סביר ? |
|
|
|
#5 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
"העלייה לשורש משער הגיא, זוחלים במהירות 20 קמ"ש עם מזגן עובד בפונטו אוטומטית ובחוץ חם!"
כאן מדובר על מקרה פרטני בו הרכב מתאמץ ממש לכמה דקות בודדות, הבחור קודם דיבר על מצב שבו בקביעות זהו החום שמראה מד החום (מעל לחצי) וגם אני דיברתי על מצב שבו החבר שלי נסע עם הרכב מס' שבועות כאשר במצב נסיעה נורמלי הרכב מתחמם עד מעל לחצי השעון ונשאר שם... בסופו של דבר האטם נהרס ומכאן הדרך קצרה לחימום יתר תוך שניות בודדות ואז... הלך לו ראש מנוע... ואיתו כמה אלפי שקלים... |
|
|
#6 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה מה שאני עושה כל הזמן הוא (לא משנה איזה רכב) לשים נוזל שטיפת רדיאטור ולחמם מנוע חצי שעה מנימום ולהמתין 5 דקות עד שרדיאטור יתקרר קצת ולהוציא הכל מים חמים שהתאחדו עם הליכלוך למטה החוצה עד טיפה האחרונה ולסגור פקק ולמלות את מיכל נוזל רדיאטור לפי יצרן וסע לשלום!
|
|
|
#7 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
קודם כל אני משתמש בנוזל קירור הירוק כבר שנים, עוד בפיאט הקודמת שהיתה לי, אבל תודה בכל אופן על ההמלצה..
גם כשאני נסעתי עם האונו לירושלים באוגוסט 2004, בעליות בשער הגיא מד חום המנוע עבר את האמצע בקו אחד, כמו שכבר אמרו מדובר במאמץ המנוע לזמן קצר ואין מדובר בתקלה, עובדה לא קרה למנוע הרכב כלום מאז.. (טפו טפו) |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד