מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > פיאט כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-01-13, 13:42   #1
Nirsnik
Junior Member
 
האווטאר של Nirsnik
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 18
בכיף אני יעדכן
אבל גם אם העלויות מעט יותר גבוהות בדלק ובטיפולים זה שווה את ההנאה שהאוטו מביא לך
ההבדל בכוח ובאחיזה הוא הבדל גדול מאוד והדלק סביר בנתיים מהנתונים במחשב 1-10.5 בעיר 1-14.5 בינעירוני נסיים את הפול טנק ונראה כמה היא עודה לאומת הספייס
Nirsnik מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-01-13, 14:50   #2
shotdown
Senior Member
 
האווטאר של shotdown
 
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: פרארי
הודעות: 185
וואו, HGT שחורה, זה חדש לי!
תשמור עליה וסע בזהירות למה היא הראשונה השחורה שאני רואה
__________________
ההיסטוריה המוטורית שלי:
שברולט קוסיקה v6 / סיאט איביזה mk2 1.6/ מיצובישי קולט 94/ פורד אסקורט rs200/ פג׳ו 106 ראלי 1.6

כיום: בייבי פרארי- פיאט קופה 16vt
shotdown מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-13, 15:56   #3
y0jik
Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: MK2 HGT
הודעות: 74
תתחדש
איך שאתה מביא גריל ימני , אני גונב לך
תתחיל לבוא למוסך שלי ושל לאוניד בחנייה שלו
y0jik מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-13, 16:02   #4
shay11
Member
 
האווטאר של shay11
 
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 38
תתחדש *** נראת טוב
shay11 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-13, 17:50   #5
מאפיונר
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 439
תתחדש אח-י שמן מומלץ 10 על 60 של AGIP לא 5 על 40
דרך אגב ביום חמישי ראיתי HGT שחורה בראשון לציון ליד קניון הזהב אולי זה היית אתה במקרה?
מאפיונר מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-13, 18:47   #6
dennis
Senior Member
 
האווטאר של dennis
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
אמממ

קודם כול תתחדש.. ברוך הבא לעולם הספורטיביות . תראה בגדול השמן המומלץ זה אגיפ 10 w 60 חוץ מזה תנמיך את הרכב , זה עושה פלאים לרכב מבחינת אחיזה.. ממליץ על קוילאוברים של ווימקס. כמו גם הייתי משחיר את החלונות האחוריים. תהנה מהרכב.. הרכב באמת מהנה. אגב אני כבר שנה איתה.. וגם היום היא מעלה לי חיוך על הפנים
dennis מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-13, 19:38   #7
Nirsnik
Junior Member
 
האווטאר של Nirsnik
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 18
קפיצים ישלו בבית מחכים להתקנה 50mm קווילאוברים יקר מדי חלונות שחורים גאנטים לבנים כל זה בהמשך השבוע לא היה לי זמן קיבלתי תאוטו בשישי בבוקר והבנתי ש 10w60 נשרף מהר ויקר וה 5w40 גם טוב
Nirsnik מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-13, 22:27   #8
Nirsnik
Junior Member
 
האווטאר של Nirsnik
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 18
התכוונתי שקווילאוברים יקר כרגע בעיקר שיש לי קפיצים מחכים להרכבה השבוע. בחלק המכני ובטיפולים אני לא מתכוון לחסוך אגורה וכבר השבוע אני יחליף ל 10 60
ומי שאמר בקשר לטיול זאתי השחורה מהטיול

נערך לאחרונה על ידי Nirsnik : 27-01-13 ב 23:38.
Nirsnik מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-13, 20:31   #9
kiwi
Senior Member
 
האווטאר של kiwi
 
תאריך הצטרפות: Feb 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 137
צטט:
במקור פורסם על ידי shotdown צפה בהודעה
וואו, HGT שחורה, זה חדש לי!
תשמור עליה וסע בזהירות למה היא הראשונה השחורה שאני רואה
קודם כל תתחדש שמור עליה.
הראשונה השחורה? יש אחד שהיה איתנו בטיול בצפון גם עם שחורה..
מה שמיוחד ב hgt, שהפסי קישוט השחורים וה פרצוף השחור מבליט אותה. כך שאם האוטו שחור כמעט ולא רואים.
בהצלחה!
kiwi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-13, 20:45   #10
dennis
Senior Member
 
האווטאר של dennis
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
אמממ

צטט:
במקור פורסם על ידי kiwi צפה בהודעה
קודם כל תתחדש שמור עליה.
הראשונה השחורה? יש אחד שהיה איתנו בטיול בצפון גם עם שחורה..
מה שמיוחד ב hgt, שהפסי קישוט השחורים וה פרצוף השחור מבליט אותה. כך שאם האוטו שחור כמעט ולא רואים.
בהצלחה!
נכון!! אני בדעה שלך... הצהוב הכי יפע. (רק שזה חפררר כבר..)

לגביי שמן.. אוכל מהר?! אין דבר כזה. כול ה HGT בארץ שאני מכיר היא עם 10 W 60 וגם לך מציע לעבור.. אתה תתרגיש הבדל..
לגביי חלונות שחורים?! יקר אתה אומר..?! חכה תגיע ליישור קו... (ווריארטור 1200 שקל, הזכרתי?!) אל תשווה ל ELX. ואם 200 שקל זה חלונות שחורים זה יקר.. אזז...
dennis מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:22.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד