![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 18
|
בכיף אני יעדכן
אבל גם אם העלויות מעט יותר גבוהות בדלק ובטיפולים זה שווה את ההנאה שהאוטו מביא לך ההבדל בכוח ובאחיזה הוא הבדל גדול מאוד והדלק סביר בנתיים מהנתונים במחשב 1-10.5 בעיר 1-14.5 בינעירוני נסיים את הפול טנק ונראה כמה היא עודה לאומת הספייס |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: רחובות
הגלגלים שלי: פרארי
הודעות: 185
|
וואו, HGT שחורה, זה חדש לי!
תשמור עליה וסע בזהירות למה היא הראשונה השחורה שאני רואה
__________________
ההיסטוריה המוטורית שלי: שברולט קוסיקה v6 / סיאט איביזה mk2 1.6/ מיצובישי קולט 94/ פורד אסקורט rs200/ פג׳ו 106 ראלי 1.6 כיום: בייבי פרארי- פיאט קופה 16vt |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2012
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: MK2 HGT
הודעות: 74
|
תתחדש
איך שאתה מביא גריל ימני , אני גונב לך ![]() תתחיל לבוא למוסך שלי ושל לאוניד בחנייה שלו
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 38
|
תתחדש *** נראת טוב
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 439
|
תתחדש אח-י שמן מומלץ 10 על 60 של AGIP לא 5 על 40
דרך אגב ביום חמישי ראיתי HGT שחורה בראשון לציון ליד קניון הזהב אולי זה היית אתה במקרה? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
|
אמממ
קודם כול תתחדש.. ברוך הבא לעולם הספורטיביות
. תראה בגדול השמן המומלץ זה אגיפ 10 w 60 חוץ מזה תנמיך את הרכב , זה עושה פלאים לרכב מבחינת אחיזה.. ממליץ על קוילאוברים של ווימקס. כמו גם הייתי משחיר את החלונות האחוריים. תהנה מהרכב.. הרכב באמת מהנה. אגב אני כבר שנה איתה.. וגם היום היא מעלה לי חיוך על הפנים
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 18
|
קפיצים ישלו בבית מחכים להתקנה 50mm קווילאוברים יקר מדי חלונות שחורים גאנטים לבנים כל זה בהמשך השבוע לא היה לי זמן קיבלתי תאוטו בשישי בבוקר והבנתי ש 10w60 נשרף מהר ויקר וה 5w40 גם טוב
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 18
|
התכוונתי שקווילאוברים יקר כרגע בעיקר שיש לי קפיצים מחכים להרכבה השבוע. בחלק המכני ובטיפולים אני לא מתכוון לחסוך אגורה וכבר השבוע אני יחליף ל 10 60
ומי שאמר בקשר לטיול זאתי השחורה מהטיול נערך לאחרונה על ידי Nirsnik : 27-01-13 ב 23:38. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 137
|
צטט:
הראשונה השחורה? יש אחד שהיה איתנו בטיול בצפון גם עם שחורה.. מה שמיוחד ב hgt, שהפסי קישוט השחורים וה פרצוף השחור מבליט אותה. כך שאם האוטו שחור כמעט ולא רואים. בהצלחה! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
|
אמממ
צטט:
לגביי שמן.. אוכל מהר?! אין דבר כזה. כול ה HGT בארץ שאני מכיר היא עם 10 W 60 וגם לך מציע לעבור.. אתה תתרגיש הבדל.. לגביי חלונות שחורים?! יקר אתה אומר..?! חכה תגיע ליישור קו... (ווריארטור 1200 שקל, הזכרתי?!) אל תשווה ל ELX. ואם 200 שקל זה חלונות שחורים זה יקר.. אזז... ![]()
|
|
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד