![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
מה נהיה ?.
בהתחלה כתבת, "אם כאשר המנוע כבוי אני מקבל פחות מ 9.6 אז המצבר דפוק ?". עכשיו כתבת, "במצב דומם ( לא מונע ) : 12.65" לפי מה שכתבת בסוף, לא נראה לי שהבעיה במצבר. בדוק את המצבר אצל חשמלאי בעומס וטעינה. בד"כ לא גובים תשלום כל כך. או כאשר אתה מקבל 12,65 נתק את המינוס של המצבר למשך הלילה. אם למחרת מניע בסדר ואין בעיה, יש לך זליגת זרם מאחד המכלולים. לא בכל מצבר ניתן למלא מים מזוקקים. וכשחסר מים במצבר, תשמע רעשים ברדיו של הרכב בתחנות חלשות. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#12 | |||
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 73
|
צטט:
- לא באמת בדקתי, רשמתי את הנתון מחיפושים בגוגל שונים ...צטט:
יש לי מתאם OBD BLUETOOTH שתמיד מחובר לרכב (למחשב), אולי הוא הצרכן של ה 2-3V הנוספים ? צטט:
)זהו מצבר של VOLTA. יש לי רעשים בתחנת 99FM בתל אביב כאשר אני בתל אביב אם זה עוזר לאנליזה, אבל זוהי לא תחנה "חלשה" או לא אמורה להיות חלשה.
|
|||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
בילבלת אותי עם התגובה הנ"ל, לא צריך לצטט כל כך הרבה.
![]() א. מה גוגל לא גוגל, בודקים על המצבר. ב. "12.65 - זה נתון לא טוב לפי מה שאני מבין ממך." הנתון כן טוב במנוע כבוי. ג. "אולי הוא הצרכן של ה 2-3V הנוספים ?" לא יודע בלי לבדוק. ד. "אם היה פחות מ 9.6 אז לא הייתי מצליח להניע ( לא כך ?)" נכון. ה, אם יש פקקים למצבר, בדוק מים מזוקקים . דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: hyundai getz
הודעות: 75
|
צטט:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
אם ישלך כבר רב מודד ביד, אז תבדוק אם יש זליגה.
א. פתח מכסה מנוע. ב. תכבה את הכל ותנעל את הרכב כרגילחוץ מלסגור את המכסה מנוע. ג. תנתק את המינוס מהמצבר. ד. ברב מודד יש תחום של אות A (מצורפת בתמונה), שים בורר על הרך הכי נמוך בתחום. ה. חבר את אחד הפינים של רב מודד למינוס במצבר, את הפין השני חבר לחוט של המינוס שניתקת. אין הבדל איזה פין לחבר למצבר או לחוט. ו. תראה מה מציג רב מודד, אם מציג משהו בסגנון ".1" אז תשים בורר על הרך יותר גבוה. ז. ברגע שיהיה לך נתון ברור, תעלה אותו לפה, זאת הזליגה. כמובן כמו שאמר דוד, יש לבדוק את המצבר תחת עומס, בדרך כלל עושים את זה חינם (אין צורךלהקשיב לכל מה שיגיד לך חשמלאי כי לרוב ינסו לדחוף לך מצבר בכוח, פשוט תסתכל, ברגע שהרכב מונע והוא מבצע העמסה על המצבר, באיזה תחום נמצא החץ של המכשיר שלו. בהצלחה. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 73
|
קראתי קצת בפורומים בחו"ל - נעזוב את המצבר כרגע, אני מניח שפשוט אאלץ לקחת סיכון ולהחליף אותו על עף שהוא נראה לי תקין לפי הנתונים היבשים.
ונחזור לתקלה 1702 - הם שם ממליצים לנקות את חיבור D4 המפורסם עם ספריי מגעים ולנקות את חיבור ה GEARBOX עם WD40 ( לא ברור לי למה ) מישהו יודע היכן החיבורים האלו נמצאים ? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 73
|
חשבתי שאולי שווה לעדכן, אז התקלה "נפתרה" כאשר המצבר הוחלף.
* הערה: ניסיתי להשתמש בסורק תקלות וניקוי תקלות אבל התקלה הזו תמיד חזרה. עכשיו הכל תקין! תודה לכולכם |
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד