![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
ויותר ספציפית -
רד מהעץ. קיבלת על עצמך פרוייקט מטורף - ובשביל מה ? |
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אם אתה מרכיב את המנוע בבית -
1) אתה צריך להיות בטוח בעבודה שלך 2)אתה צריך להכיר את האנשים הנכונים ( קומבינות) כדי לאשר את המנוע אם אין לך אחד משני אלה אל תעשה את זה בבית.. לי היה סיפור דומה עם רכב אחר.. - פיאט טמפרה.. מנוע הוחלף מ- 1.4 ל- 1.6 הזרקה רב נקודתית(שלאחר מכן הורדתי את ההזרקה ושמתי קרבורטורים כפולים של וואבר DCODE 40 ) .. היה לי שטר מכר אבל לא היתה חתימת מוסך, הרכבתי תמנוע בבית ,השגתי בקומבינה מיסמכים (לא מפרט) ביקרתי בעמדה 1 לא היה אישור למנוע בגלל נפח שונה שלחו אותי ליבואן של פיאט לקבל אישור להחליף נפח , שאישור כזה לא קיים ( אישור להחליף מ 1.4 ל 1.6 ) יש הרבה דרכים בדברים האלה.. הטבעת מיספר מנוע וכו טסט בקומבינה.. הדברים האלה מסוכנים לא חוקיים |
|
|
#13 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
רצוי לא להיכנס לזה
ובטח שאין מקום לדבר עליהם פה |
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אפשר אולי להחליף מנועים וגיר ולהשאר עם הקרבורטור המקורי ?
|
|
|
#15 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
זה אפשרי בהחלט. המפלג בטיפו הזרקה הוא על ראש מנוע ובטיפו קרבורטור הוא בבלוק למטה לייד מדיד השמן.. אתה יכול להשאיר את המפלג אבל תיהיה חייב להשאיר את המודול הצתה שלך המקורי ופשוט לחבר תחוטים שלו למפלג שבראש מנוע.. הסעפת עם הקרבורטור יושבת בול במנוע החדש( תיצטרך להעביר את כל מערכת הדלק שלך) , אבל יש לך בעייה עם המשאבה כי במנועים של טיפו הזרקה אין משאבת דלק מכנית ואפילו במנוע האופצייה של המשאבה היא חסומה/ סתומה.. תיצטרך ליקנות משאבה חשמלית לחץ נמוך 0.5 באר (לרוב מוכרים של סובארו.) וחוץ הכל יושב טוב.
ואל תישכח את רישום המנוע בעמדה 1 בהצלחה א |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד