מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו elx החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-03-07, 20:01   #11
Guest
 
הודעות: n/a
ויותר ספציפית -
רד מהעץ.
קיבלת על עצמך פרוייקט מטורף - ובשביל מה ?
 
ישן 16-03-07, 20:11   #12
Guest
 
הודעות: n/a
אם אתה מרכיב את המנוע בבית -
1) אתה צריך להיות בטוח בעבודה שלך
2)אתה צריך להכיר את האנשים הנכונים ( קומבינות) כדי לאשר את המנוע

אם אין לך אחד משני אלה אל תעשה את זה בבית..

לי היה סיפור דומה עם רכב אחר.. - פיאט טמפרה.. מנוע הוחלף מ- 1.4 ל- 1.6 הזרקה רב נקודתית(שלאחר מכן הורדתי את ההזרקה ושמתי קרבורטורים כפולים של וואבר DCODE 40 )
.. היה לי שטר מכר אבל לא היתה חתימת מוסך, הרכבתי תמנוע בבית ,השגתי בקומבינה מיסמכים (לא מפרט) ביקרתי בעמדה 1 לא היה אישור למנוע בגלל נפח שונה שלחו אותי ליבואן של פיאט לקבל אישור להחליף נפח , שאישור כזה לא קיים ( אישור להחליף מ 1.4 ל 1.6 )

יש הרבה דרכים בדברים האלה.. הטבעת מיספר מנוע וכו טסט בקומבינה.. הדברים האלה מסוכנים לא חוקיים
 
ישן 17-03-07, 14:53   #13
Guest
 
הודעות: n/a
רצוי לא להיכנס לזה
ובטח שאין מקום לדבר עליהם פה
 
ישן 27-03-07, 14:06   #14
Guest
 
הודעות: n/a
אפשר אולי להחליף מנועים וגיר ולהשאר עם הקרבורטור המקורי ?
 
ישן 28-03-07, 19:42   #15
Guest
 
הודעות: n/a
זה אפשרי בהחלט. המפלג בטיפו הזרקה הוא על ראש מנוע ובטיפו קרבורטור הוא בבלוק למטה לייד מדיד השמן.. אתה יכול להשאיר את המפלג אבל תיהיה חייב להשאיר את המודול הצתה שלך המקורי ופשוט לחבר תחוטים שלו למפלג שבראש מנוע.. הסעפת עם הקרבורטור יושבת בול במנוע החדש( תיצטרך להעביר את כל מערכת הדלק שלך) , אבל יש לך בעייה עם המשאבה כי במנועים של טיפו הזרקה אין משאבת דלק מכנית ואפילו במנוע האופצייה של המשאבה היא חסומה/ סתומה.. תיצטרך ליקנות משאבה חשמלית לחץ נמוך 0.5 באר (לרוב מוכרים של סובארו.) וחוץ הכל יושב טוב.

ואל תישכח את רישום המנוע בעמדה 1 בהצלחה
א
 
 

כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:11.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד