![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
תגובה
למעט דני שיגיע ללטרון בעצמו בשעה שנקבעה לכל משתתפי הג'ימיקנה , כולם להיות ביהוד בשעה 8:30.
כן אני מודע ללו"ז שפורסם, אבל ניסיון העבר כבר לימד אותנו שעד 10:00 כלום לא זז שם. זמן נסיעה עד היעד הוא 25 דקות בערך. [במהירות שפויה הקצאה למועדון: נהג ונהגת מסלול, ו 5 מכוניות תצוגה. 5 מכוניות התצוגה הן : פיאט קופה [לירן] , פיאט קופה [ארז] , פיאט ABARTH [גדעון] בראבו HGT [העגלון שלי] , ויש עוד מקום אחד פנוי. אדי, נשמח לראות את סטאס מעמיד שם את האונו טורבו אם זה אפשרי. אם יש עוד משהו לא ברור... |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד