מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט 850 - פיפי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-02-07, 20:34   #1
Guest
 
הודעות: n/a
כנראה פיתרון לבעיית הוריאטור המרעיש בפונטו HGT

מסתבר שחברת פיאט העולמית לקחה ברצינות את בעיית הוריאטור בחלק מדגמי פיאט ואלפא וביצעה מחקר מעמיק שבמסגרתו בוצע ניסוי מקיף בכמה דגמים שונים שבהם דרך אגב מורכב אותו וריאטור בדיוק. פיאט הפיצה מסמך פנימי ממש בימים אלה שנשלח לכל הדילירים (יבואנים) שלה שבו מפורטים הממצאים של הניסוי.
אני מאמין שהיבואן בארץ לא יזדרז לספר לכם על כך כי יש פה עניין של רווח מן הסתם.
לפי מה שהבנתי הניסוי בוצע בכ 10 רכבים שבהם הוחלף הוריאטור לחדש הרכבים נסעו עם סוגי שמן שונים ומועדי החלפה של שמן שונים והתנהגות שונה כגון התנעה ונסיעה מיד כשהמנוע קר הרכבים נסעו כ 60000 קילומטר בממוצע.
הפיתרון לטענת פיאט הוא:
1. שימוש בשמן סינטטי מלא בצמיגות של 5W40 ולא ב 10W40 חצי סינטטי כפי שהיה מומלץ עד כה.
2. החלפת שמן המנוע כל 10000 קילומטר ולא כל 20000 שזה המצב עכשו.
3. אחרי התנעה במיוחד כשהמנוע קר לגמרי לחכות כ 30 שניות לפני תחילת הנסיעה והסיבה היא שהוריאטור מסתובב לפי מהירות סיבוב המנוע וכאשר המנוע קר השמן בשניות הראשונות צריך למלא את הוריאטור וברגע שמתחילים לנסוע מיד אז מן הסתם הוריאטור מסתובב יותר מהר וללא שימון מספיק ומפה השחיקה.
חברת פיאט טוענת שמי שישמור על הכללים האלה ברכב עם וריאטור לא צריכה להיות בעייה הם הצליחו להגיע עם פונטו HGT ל60000 קילומטר עם וריאטור תקין לחלוטין ולא מרעיש כלל.
מה שנשאר זה לבדוק את העניין הזה אצלנו אבל משום מה אני נוטה להאמין להם הפעם מכיוון שההמלצות הם מאוד הגיוניות אני בכל מקרה מתכוון ליישם את ההמלצות שלהם מה גם שזו לא השקעה כלכלית גדולה וגם כך אני משתמש בשמן סינטטי מלא בצמיגות הנדרשת מה שנשאר לי זה ליישם את קיצור מועד ההחלפה ואת ההמתנה אחרי התנעה שהמנוע קר.
כמובן שההמלצות מתיחסות לוריאטור תקין שהורכב ברכב ולא לוריאטור שכבר מרעיש כי הנזק כבר נגרם לו.
תודה אורן.
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד