![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| קופה - טכני טכני - דגמי קופה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 80
|
בקפייר - זה בעצם דלק שלא נשרף בתא הבעירה ונפלט אל תוך צנרת הפליטה ומהחום הרב שנמצא בצנרת נוצר פיצוץ אשר מתלווה לאותו רעש ה"פק" שנשמע.
למה זה קורה? תלוי מה התדירות שזה מתרחש והאם קיים על הרכב שינויים בתערובת הדלק או בספיקה, לדוגמא הותקן ברכב צ'יפ שמכוון נניח לתת יותר דלק ביחס לאוויר שנכנס, ואז מה שקורה שיש מצבים שאין בעירה מושלמת ולא כל הדלק נשרף אז זה יוצא מכיוון הפליטה בצורת בקפייר. פיאט קופה כמו אצלך, אז מאחר ומדובר על מנוע טורבו אני משער שיש לך תוספות על האוטו כמו צ'יפ ועוד איזה צנרת, אז זה כמעט מתבקש שתשמע בקפייר בהורדות הילוך למיניהם. אצלי ב-HGT שבכלל מדובר על מנוע אטמוספרי במצב סטוק לגמרי, בעקבות הדוד הפתוח ששמתי גם אצלי אני נתקל בבקפייר שמתלווה בהורדות הילוך בדרך כלל משלישי לשני או מרביעי לשלישי תוך כדי ירידת הטורים - שוב לא חושב שצריך להלחץ יותר מידי מהעניין, הכי רחוק שהייתי הולך זה לבדוק האם הכיוונים אצלך בניהול מנוע מכוונים בצורה נכונה ושמערכת ההצתה (פלאגים, חוטים וכו') אכן תקינה ואין איתה שום בעיה - מלבד זאת אם מדובר ברכב עם תוספות אז זה לא דבר נדיר הבקפיירים. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ספר רכב אנו 1000 3 דל' פייר. | garoldk | אונו - טכני | 43 | 06-11-09 07:54 |
| קרנק של אונו פייר 1992 | ברא | אונו - טכני | 3 | 02-10-09 07:05 |
| מספר בעיות באונו פייר | avishai | אונו - טכני | 8 | 28-07-09 09:36 |
| מחפש מנוע פייר 1100 | garoldk | אונו - טכני | 1 | 20-01-08 23:23 |
| וונטה אונו פייר | פורום הגראז' | 3 | 20-05-07 17:14 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד