מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

127
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כמה זויות להנצחת תוצאות הפוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 04-09-10, 16:55   #1
Marshall
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
יישור קו לאחר קניה + "תקלה" - HGT 2001

שלום לכולם

לפני כחודש קניתי פונטו hgt.
שנה: 2001
ק"מ: 88000
יד: 3

לאחר הקניה ניגשתי למוסך מורשה פיאט בחיפה (שפיק מזאווי) וביצעתי את הדברים הבאים:
- קלאץ' חדש
- בולמים קדמיים חדשים
- תושבת מנוע עליונה
- רצועה טיימינג+מייסבים וכיוון
- סט גומיות לאגזוז

בנוסף כשקיבלתי את הרכב מד חום המנוע לאחר חימום עומד קבוע כמעט קו אחד מעל החצי (פתחתי על זה שרשור לפני שבוע בערך).
וכדי לנסות לפתור את זה בוצעו הדברים הבאים:

- ניקוי רדיאטור (היה סתום)
- ניקוי צנרת + מעברי מנוע
- בדיקת מאווררים (עובדים בשתי מהירויות בכיוון הנכון)
- בדיקת טרמוסטט (היה תקוע אז לבנתיים הוציאו לי אותו וכרגע אני רק עם הבית טרמוסטט)
- בדיקת חיישן (בדיקה וניקוי הארכת מרכב וחיבורה מחדש כדי לבדוק אם החיישן מזייף כתוצאה מזה)
- חיבור למחשב ובדיקת טמפרטורה (נעה בין 94 ל 99) על פי המוסך זה תקין.
- בדיקת משאבת מים (תקינה לחלוטין ובגלל זה לא החלפתי אותה למרות הטיימינג

בקשר לטרמוסטט אני בימים הקרובים יגיע למוסך כדי להרכיב אחד חדש.
העניין הוא שרק בשישי הם הגיעו לבדוק את הטרמוסטט ולא היה להם במלאי.. אז בנתיים הם הוציאו לי אותו כי הייתי חייב את הרכב לסופ"ש.
למרות שזה לא רלוונטי כל כך כי הוא תורם רק בחורף או כשהמנוע קר (תקנו אותי אם אני טועה והוא תורם לעוד משהו בימים החמים האלה.. אני אשמח להשכיל, תודה

בחזרה לעניין..
בסופו של דבר ה"תקלה" לא נפתרה ואין שום דבר שאמור לגרום למחוג חום המנוע להיות במצב של כמעט קו אחד מעל החצי..
הגענו למסקנה (אני והמוסך) שהמחוג מזייף וזאת התקלה בעצם.. והמצב שלו זה בעצם האמצע שהוא אמור להצביע עליו..

מה דעתכם על הכל? גם על הטמפרטורה שנקראה מהמחשב.. האם היא תקינה?
תודה לכולם
אסף

נערך לאחרונה על ידי Marshall : 04-09-10 ב 17:02.
Marshall מנותק  
הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע "מגמגם" - ספייס 2001 16V גיר רציף Ron_Dadon פונטו - טכני 9 15-08-10 13:20
צריך מעט "יישור קו" לגבי גרנדה 2008 אקטיב פלוס - אוטו' gilad911 גרנדה פונטו - טכני 3 13-01-10 15:53
שאלה לגבי טורים "משחקים" , ספייס 2001 aflalo פונטו - טכני 4 21-03-08 15:41
פונטו 2000 MK1- טיפול "יישור קו" והחלפת קלאץ פורום הגראז' 2 25-08-07 04:34
האונו קיבלה "בוק" לאחר ווקס- בפארק שעל כביש 70 פיאט כללי 10 04-08-06 12:27


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:53.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד