![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#2 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
שקע שלא תעיז
עזוב אותך ממנוע,באוטו יש כול כך הרבה מערכות שמיתבלות ובמכוניות שעברו כול כך הרבה ק"מ,להחליף מנוע זה הכסף הקטן ,כדי לישר קו ולהחזיר את האוטו למצב טוב.מי שקונה אוטו כזה צריך להשקיע בתיקונים כפול ויותר ממחיר האוטו.(את מצב המנוע תמיד אפשר ליבדוק ולדעת)
|
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיה בקרבורטור לאחר שיפוץ. טמפרה 1.4 שנת 92. | CartMan2oo5 | טמפרה - טכני | 1 | 19-03-10 16:56 |
| מישהו יודע מה אורך אורגינלי של ראש מנוע | yaniv86 | פונטו - טכני | 0 | 14-04-09 19:38 |
| מנוע מחוזק 1400 טיפו \ טמפרה | פורום הגראז' | 2 | 21-04-07 21:29 | |
| מה אורך החיים של מנוע של פיאט. (נערכה). | פורום הגראז' | 8 | 23-03-07 20:52 | |
| קרבורטור של טמפרה .. | פורום הגראז' | 2 | 13-10-06 02:15 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד