מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-08-09, 00:45   #1
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
פונטו ספייס עליית להבה מהאלטרנטור

שלום חברים יקרים,

קיבלתי ליידי רכב מסוג פיאט פונטו ספייס מודל 2006 לשם ניסיון הצלה, מחבר של חבר.

לטענת בעלי הרכב, היה לו מצבר של 36A (מקורי לטענתו), המצבר שלו נהיה חלש והוא החליט לרכוש מצבר שנפ 50A חדש. הוא נסע לחבר שלו (שהוא גם שלי, חבר משותף) וחבר שלי מכר לו את מצבר השנפ החדש 50A עם מהניילון.

כמחווה חבר שלי הסכים להרכיב לו את המצבר החדש, ברגע ההרכבה של המצבר החדש, כאשר חבר שלי ווידא כי אכן הקוטביות נכונה וכל כבל מקבל את הצד והקוטביות הנכונה, ברגע הרכבת הקוטב הסופי, נשמע בום, החלה לעלות להבה מהאלטרנטור (זאת לפני שהספיקו בכלל להניע), מיד חבר שלי זרק עליו סמרטוט הלהבה כובתה ומיד פורקו הקוטבים מהמצבר.

החזירו חזרה של המצבר ה 36A , חיברו אותו, והפלא ופלא הרכב בכלל לא מגיב.
אין אורות בלוח שעונים במתן סוייץ', אין בכלל סטרטר , הרכב מת.

מיותר לציין שאני לא הייתי בסביבה ולא עורבתי בנושא, עם זאת, החבר המשותף עכשיו בברוך רציני, והוא החליט להביא אלי את הרכב על מנת שאעזור.

אני בשיקולים עמוקים עם עצמי האם לקחת את העבודה או לא, נשמע לי דיי הזוי הסיפור, שאלתי את חבר שלי האם הוא בטוח שהוא לא חיבר את הקוטבים הפוך, אך הוא טוען שלא, וגם שלא ניתן לחבר אותם הפוך באופן פיזי, הוא טוען שהמצבר יכול לבוא רק בפוזה אחת, אי אפשר להפוך אותו.

יאללה בואו נתחיל השערות שלכם.
ההשערה שלי, קודם כל הלך אלטרנטור (עלתה ממנו להבה, זה מספיק).
אני מהמר גם על מחשב בודי.
אני מהמר על מחשב ניהול מנוע.
בקיצור עבודה מאוד מאוד מסובכת, צריך ללכת צעד צעד, לעבור בכל קווי החניה של מערכת החשמל, על מנת לראות מדוע עכשיו הרכב מת, ללא שום תגובה של סטרטר או אפילו אורות או סוייץ'.
הם מפחדים להחזיר חזרה את מצבר השנפ החדש לרכב, אז הם החזירו חזרה לרכב את המצבר שהוא עבד איתו לפני ההחלפה 36A. בעל הרכב אומר שהמצבר תקין, אך פשוט הוא רצה חדש 50A ולכן ביצע את הרכישה שככל הנראה תעלה לו המון המון כסף.

יש הצעות, האם לקחת את העבודה או לא? אני נוטה לחשוב שלא, בגלל עבודת הנמלים לעבור קו קו במערכת החשמל.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק  
הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
קניית מחשב + מנוע להגה כוח בפונטו ספייס 2001 באיביי אבנר פונטו - טכני 1 29-05-08 22:35
רעשים כנראה מהאלטרנטור רונה פונטו - טכני 6 27-11-07 16:17
אונו 1.4 מודל 94 - רעש המתחזק עם עליית הסל"ד. פורום הגראז' 3 27-12-06 19:45
ויברציות מהגה כוח החשמלי בפונטו ספייס פונטו - טכני 16 24-10-06 08:46
מנוע חשמלי להגה בפונטו ספייס פורום הגראז' 7 05-05-06 15:03


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד